خبرهای داغ:
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

نبود تفکر بسیجی و سوء تدبیر عامل اصلی مشکلات کشور است

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین دلیل مشکلات فعلی در کشور به خصوص در بخش اقتصادی نبود تفکر بسیجی و سوء تدبیر مسئولین در حل مشکلات است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۵۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، «غلامرضا کوثری» در همایش بسیجیان شهرستان ارومیه که با حضور چمعی از اقشار مختلف بسیجیان در مسجد آقا علی اشرف برگزار شد، اظهار کرد: داشتن تفکر و تقویت فرهنگ بسیجی در کشور می تواند زمینه ارتقای فعالیت ها و در نتیجه تقویت کشور در زمینه های مختلف شود.

وی افزود: در اوایل انقلاب مسئولین با داشتن فرهنگ بسیجی توانستند مشکلات مختلف را پشت سر گذارند ولی در سال های اخیر شاهد برخی کم کاری هایی هستیم که تمام این مشکلات برگرفته از نبود تفکر بسیجی محور و البته سوء مدیریت و تدبیر مسئولین در حل و فصل مشکلات است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، توجه به روند توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را لازمه موفقیت های آتی در جامعه عنوان کرد و گفت: نباید مسئولین با بهره گیری از تفکرات غلط خود موجب ناامیدی مردم شوند چراکه حرف زدن از کمبودها و پناه بردن به آمریکا و غرب برای حل مشکلات جامعه نمی تواند دردی را درمان کند.

وی، در خصوص وام خودرو در سال جاری نیز بیان داشت: متاسفانه دولت به جای رسیدگی به وضعیت ازدواج جوانان و فراهم کردن شرایط مناسب برای تسهیل در ازدواج اقدام به تخصیص بودجه کلان برای وام خرید خودروهایی کرد که خودروسازان از فروش آن ها عاجز شده بودند؛ این یعنی سوء مدیریت و ناتوانی وزیر صنعت و البته همراهان وی در حل و فصل بحران.

عضو کمیسیون بررسی برجام مجلس شورای اسلامی، در خصوص نحوه اقدام دولت در مسئله برجام ابراز تصریح کرد: متاسفانه در مسئله برجام دولت با کمی تعلل پیش روی کرد که همین امر باعث انتقاداتی شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهیدان باکری، در بیان نحوه اتصال فرهنگ بسیجی به بدنه جامعه بیان داشت: در این زمینه باید دولت و مسئولین اجرایی از قدرت بسیج و بسیجیان استفاده بهینه داشته باشند به این معنا که باید در اجرای طرح های خود تمام تلاش را داشته باشند تا نیروی بسیج به معنای واقعی پیاده شود.

کوثری، همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که وزیر یا مسئولی در دوران انقلاب و دفاع مقدس در آمریکا و غرب مشغول خوشگذرانی بود چطور امروز می تواند در سمت های حساس کشور ایفای مسئولیت کند؟ این قضیه باید توسط مسئولینی که این افراد را به کارگیری کرده اند پاسخ داده شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در پایان حضور بسیجیان در عرصه های مختلف اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی را عاملی اثرگذار در رشد و ترویج فرهنگ عاشورایی دانست و تاکید کرد: تمام مسئولین اعم از دولتی و غیردولتی باید در بکارگیری نیروی بسیج در امورات خود تلاش داشته باشند.

ارسال نظرات