به مناسبت هفته بسیج:

نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی ناحیه ثارالله در یزد برپاشد

حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه ثارالله یزد از برپایی نمایشگاه بزرگ صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی در حاشیه سومین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در منطقه حسن آباد یزد بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سومین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی با خدمات رایگان ویزیت، جراحی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و غیره در حسن آباد مشیر یزد به همت بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برپا گردید.

   حمید زارع فرمانده حوزه شش ناحیه ثارالله یزد گفت: در حاشیه و جنب این بیمارستان که از تاریخ دوم لغایت ششم آذرماه برپا شده است نمایشگاه بزرگ صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی باهمکاری حوزه شش ناحیه ثارالله یزد نیز برگزارشد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی مثل گوشت شتر مرغ، بلدرچین، زعفران و غیره، محصولات صنایع تبدیل از جمله ترشیجات، عرقیجات و صنایع دستی و کار با دست مانند ترمه در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

حمید زارع با بیان اینکه تولیدکنندگان محصولات اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه محصولات خود را با 20 درصد زیر قیمت به مردم عرضه می‌کنند از مردم استان از جمله مردم منطقه حسن آباد خواست تا با حضور در این نمایشگاه ضمن آشنایی با این محصولات و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از  آنها بهره ببرند.

 

ارسال نظرات