نویسنده نخبه بسیجی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

خنثی سازی نفوذ فرهنگی دشمن با جهاد فرهنگی

رسانه های غربی تمام ظرفیت ها و تخصص های موجودشان را در این زمینه به کارگرفته اند و همه تلاش و اعتقادشان این است که فرهنگ مردم ایران را به طورعوض کنند.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۶۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
سیدامیرحسین حسینی نویسنده نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به کتابهای خود گفت: هم اکنون فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در یکی از محلات تهران هستم و مولف چندین کتاب در زمینه مدیریت و خاصه مدیریت اسلامی می باشم.

وی با اشاره به یکی از کتابهای خود که در زمینه مدیریت اسلامی از نگاه قرآن و نهج البلاغه، نگارش یافته، بیان کرد: هم اکنون این کتاب در یکی از دانشگاههای تهران در حال تدریس می باشد و بازخورد خوبی نیز داشته است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در پایگاه مقاومت تحت مسئولیت خود ذکر کرد: با همکاری یک گروه فرهنگی به نام میقات ظهور اقدام به برگزاری مسابقه برای خانواده ها و کودکان و ایجاد فرهنگ سازی در خصوص اهمیت نماز و امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین نموده ایم.

این فرمانده پایگاه مقاومت ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد فرهنگی اظهار داشت:  نیاز امروز جامعه بحث فرهنگی است و در این راستا باید با مدیریت جهادی وارد این میدان شد.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیجیان نیز در هر دوره ای از تاریخ کشورمان چه در هشت سال دفاع مقدس، چه در بحث سازندگی و چه عرصه فرهنگی و دیگر عرصه ها همیشه حضورفعال داشتند.

این نویسنده بسیجی با بیان اینکه الان نیز نیاز به انجام کار فرهنگی احساس می شود، تصریح کرد: رسانه های غربی تمام ظرفیت ها و تخصص های موجودشان را در این زمینه به کارگرفته اند و همه تلاش و اعتقادشان این است که فرهنگ مردم ایران را به طور کامل عوض کنند.

این فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در خاتمه خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان یک بسیجی این است که به عنوان جهادی قدم به جلو برداریم و فعالیت ها و اقدامات ما بایستی درراستای مقابله با دشمن باشد تا بتوانیم این انقلاب را حفظ کنیم  و آن را به همه دنیا بشناسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار