طی دوساله اخیر انجام شد؛

انجام 622 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در استان کردستان

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طی برنامه دوساله اخیر تاکنون 622 پرژه ی عمرانی محرومیت زدایی و مردم یاری در استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۱۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، علی بیگی جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس در همایش بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی و افتتاح نمادین طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی در سنندج با بیان اینکه محرومیت زدایی و مردم یاری از اولویت های سپاه است، اظهار داشت: در این عرصه ها اقدامات در هشت استان کشور انجام می شود که در سه استان از جمله استان کردستان محرومیت زدایی به صورت ویژه دنبال می شود.

وی گفت: تا پایان سال 93 بالغ بر 392 پروژه ی محرومیت زدایی با اعتباری بیش از 54 میلیارد و 797 میلیون ریال در بخش عمرانی اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری در استان کردستان انجام شده و 42 پروژه نیز در هفته ی بسیج راه اندازی خواهد شد و 343 پروژه را نیز در دست اجرا داریم.

علی بیگی در ادامه اذغان داشت: از زمان تشکیل قرارگاه قرب کوثر برنامه ها به صورت دوساله انجام می شود و طی برنامه دوساله 93-94 تاکنون 622 پرژه ی عمرانی در قالب ساخت 60 مسجد، 31خانه عالم، 23 پل روستایی، 9 مورد غسالخانه، 460 سرویس بهداشتی، ساخت 2 حوزه ی علمیه و ... و با اعتبار 8 میلیارد و 679 میلیون ریال در استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش اعتبارات غیر عمرانی محرومیت زدایی و مردم یاری نیز 362 زن سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج نیز تحت پوشش طرح های محرومیت زدایی هستند که از این تعداد 893 نفر ایتام نیز تحت پوشش بسیج سازندگی هستند.

در پایان این مراسم از جهاگران نمونه استان تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات