فرمانده حوزه مقاومت بسیج سنندج در گفتگو با بسیج:

از ظرفیت بسیج در اقتصاد مقاومتی استفاده نمی کنند تا منافع برخی به خطر نیفتد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سنندج: استکبار جهانی نیز وحشت دارد که مبادا تفکر بسیجی در کل کشورهای موردظلم استکبارجهانی برسد و آنها بخواهند این الگو را درکشور خود پیاده کنند.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۷۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
محمدسعید عزیزی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قادری سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به عدم اهتمام دولت در استفاده از ظرفیت بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: دولت اگر بخواهد در طرح های اقتصادی خود از توانایی بسیج استفاده کند، منفعت برخی جریانات و افراد به خطر می افتد.

سرهنگ عزیزی به عنوان نمونه عنوان کرد: پروژه ای که در بسیج با چند میلیون تومان انجام می شود، دولت آن را چندین برابر این قیمت برآورد و اعلام می کند؛ درصورتیکه در کیفیت کار هیچ فرقی وجود ندارد.

این فرمانده حوزه مقاومت بسیج با تاکید بر نقش بسیج در مقابله با نفوذ دشمن بیان کرد: بسیج از طریق حلقه های صالحین می تواند اهداف دشمن و خیانتهای او را در تعهدات و قراردادهای مختلف برای مردم تبیین و تشریح کند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به برجام و نقاط ضعف آن عنوان کرد: چندسال پیش برای کشور لیبی نیز شبیه این کار انجام شد، حتی این کشور کل تجهزاتش را روانه امریکا کرد، اما عاقبت خوشی برایش نداشت و امنیت برای کشورش  حاصل نشد و مشکلات اقتصادش نیز حل نگشت؛ لذا تبیین این نمونه ها در شناخت دشمن و راههای نفوذ آن امری ضروری است.

این فرمانده حوزه مقاومت با ذکر این که شعار ما در این خصوص " حلقه های صالحین گزینه روی میز ماست " بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی موجود در بحث برجام، باید فرمایشات مقام معظم رهبری و شروط نه گانه ایشان را بدون هیچ گونه کم وکاستی در پایگاهها و برنامه های بسیج به ویژه حلقه های صالحین بازخوانی کنیم و به صورت دقیق توضیح دهیم، چرا که سخنان ایشان کاملا از روی تدبیر است و حاکی از عمق بالای ایشان نسبت به مسائل مختلف می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: ازین رو اگر نگاهمان به سخنان ایشان باشد، پشتوانه محکمی خواهیم داشت و کسی نمی تواند بر ما خرده ای بگیرد و می توانیم از نفوذ دشمن و ضربه زدن او به کشور جلوگیری کنیم.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: گروههای مقاومت عراق و سوریه و دیگر گروههای مقاومت از جمله حزب الله و حماس از زمانی که الگوگیری از نحوه مقاومت ایران و سازماندهی مردم در قالب بسیج را به کار گرفتند، توانستند در جبهه های حق علیه باطل موفق شوند.

وی در خاتمه یادآورشد: این نتیجه الگوپذیری از بسیج است و استکبار جهانی نیز وحشت دارد که مبادا این تفکر بسیجی در کل کشورهای موردظلم استکبارجهانی برسد و آنها بخواهند این الگو را در کشور خود پیاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار