مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح عنوان کرد :

یادمان ارزش های دینی و انقلابی هدف اصلی برگزاری هفته بسیج

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را زنده نگه داشتن ارزش های دینی و انقلابی و روشن کردن راه شهدا برای جوانان و نوجوانان دانست.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۲۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

سرگرد پاسدار سید صداقت رضایی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح گفت :بسیج از نهادهای مقدس انقلابی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد و توانسته نقش اساسی در جامعه ایفا کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیجی بودن را از افتخارات خود می‌دانست، افزود: همه مسئولان و مدیران باید با روحیه بسیجی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند.

رضایی ابراز داشت : حفظ روحیه بسیجی ضرورتی انکارنا پذیر است و اگر بخواهیم ایران اسلامی بار سنگینی هدایت الهی و سعادت انسانها را به منزل مقصود برساند ، بسیج باید روز به روز توسعه یابد

 وی با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور دلاورمردی انسان‌های بزرگی است که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند گفت :اعتقاد قلبی دارم در هر میدانی که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته برکات بی‌شماری نصیب انقلاب شده است که هر روزه ارتزاق از میوه‌های آن کام ملت را شیرین می‌کند.

مسئول خبرگزاری بسیج و شبکه اطلاع رسانی سپاه فتح گفت : امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت‌های دیگر هستیم تأثیر گرفته از بسیج مردمی ملت ایران است که همچون ستاره‌ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلألؤ دارد.

وی هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را زنده نگه داشتن ارزش های دینی و انقلابی و روشن کردن راه شهدا برای جوانان و نوجوانان دانست.

صداقت رضایی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و سیدالشهدا(ع) و روحیه بسیجی لازمه یک جامعه پویای اسلامی است.

 وی در پایان بسیج را نماد اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و مظهر رشادت‌ها، جوانمردی و غیرت مردان و زنان این سرزمین دانست.

ارسال نظرات