امام جمعه ابرکوه:

کنگره عظیم تشییع در کربلا از مرز 25 میلیون می گذرد/ استقبال از کاروان زائران یزدی در ابرکوه

مراسم استقبال از کاروان زائران یزدی کربلا، همزمان با دوم آذر ماه با حضور مردم در میدان بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۱۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، جلسه هماهنگی و پشتیبانی استقبال از زائران یزدی کربلای معلی با حضور دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئولین هیأت های مذهبی و جمعی از مداحان شهرستان در دفتر امام جمعه ابرکوه برگزار شد.

طی این نشست حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: با عنایت خداوند و به کوری چشم سلفی های تکفیری امسال کنگره عظیم تشییع در کربلا از مرز 25 میلیون نفر گذر خواهد کرد. امت اسلامی با دیدن عظمت شیعه در کربلا به وجد می آید و دشمنان زمین گیر شده انقلاب بش از پیش مأیوس خواهند شد.

حسینی با اشاره به حوادث اخیر پاریس تصریح کرد: داعش می خواهد با فریادهای «الله اکبر» چهره خشنی از اسلام در جهان منعکس کند و عظمت شیعه را زیر سوال ببرد اما کشور ایران چهره مهربانانه اسلام را به دنیا نشان می دهد؛ یعنی خط قرمزی بر دسیسه های اسلام هراسی می کشد، زیرا اسلام مکتب انسانیت است و عشق به امام حسین(ع) صیانت بخش این مکتب خواهد بود.

حجت الاسلام دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اعلام کرد: کاروان زائران یزدی که به سمت کربلا حرکت می کنند، روز دوشنبه مورخ دوم آذر ماه، وارد ابرکوه خواهند شد. مراسم استقبال از این کاروان رأس ساعت 14:30 از مقابل مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در میدان بسیج، آغاز و همایش پیاده روی در کنار زائران همراه با نوحه خوانی، تا امامزاده احمد(ع) انجام خواهد شد.

دشت آبادی ضمن دعوت از مردم متدین شهرستان ابرکوه برای حضور در مراسم استقبال از زائران قبر سالار شهیدان، یادآور شد: کسانی که قصد مشارکت در به برپایی موکب پذیرایی کاروان پیاده روی در جوار حرم امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) را دارند می توانند کمک های خود را به شماره حساب "0108888880007" بانک ملی، به نام «ستاد اربعین» واریز نمایند.

ارسال نظرات