فرمانده حوزه مقاومت بسیج کرج در گفتگو با بسیج:

دولت تفکر درستی نسبت به بسیج ندارد/ الگوپذیری از بسیج، رمز موفقیت گروههای مقاومت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کرج بیان کرد: یکی از اصولی ترین مأموریت های بسیج، حفظ آرمان های انقلاب، تفکر و فرهنگی انقلابی است و بسیج باید با تأثی به ولایت فقیه خیلی قاطع وارد این عرصه شود
کد خبر: ۸۵۹۷۹۳۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
احسان جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه جواد الائمه کرج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد: آن نگاه سازنده و تفکری که باید نسبت به بسیج وجود داشته باشد دراین دولت مشاهده نمی کنیم، چرا که در برنامه های دولت از جمله اقتصاد مقاومتی از ظرفیت عمیق بسیج استفاده نمی شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: تاثیر مثبتی که بسیج در اقتصاد مقاومتی که یک اقتصاد درون زاست، از دید دولتمردان ما دور مانده و موجب شده تا این ظرفیت بزرگ مورد غفلت قرار بگیرد، درحالیکه این نیروی عظیم می تواند کمک بزرگی برای دولت و کشورباشد.

جعفری اظهار داشت: یکی از اصولی ترین مأموریت های بسیج، حفظ آرمان های انقلاب، تفکر و فرهنگی انقلابی است و بسیج باید با تأثی به ولایت فقیه خیلی قاطع وارد این عرصه شود.

این فرمانده حوزه مقاومت بسیج با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله داشت که ایشان از وارونه شدن جای معروف و منکر در جامعه خبر داده بودند عنوان کرد: ازاین رو یکی از اساسی ترین بحث ها در کلام رهبری، نفوذ فرهنگی است و این نفوذ در جابجا کردن معروف ها و منکرها خودش را نشان می دهد.

وی گفت : وظیفه بسیجیان این است که هوشیار باشند و در این امر از خود شروع کنند و معروف را احیا و گسترش و در این زمینه به مردم آگاهی دهند و گامی بزرگ در خنثی سازی نفوذ دشمن بردارند.

این فرمانده حوزه مقاومت تاکید کرد: بسیج باید از دولت مطالبه بکند و این مطالبه گری اگر در بسیج و مردم مستحکم شود و به خوبی صورت پذیرد، قطعا دولتمردان را مجبور خواهد کرد تا در قضایایی چون برجام تخطی نکرده وتاکیدات مقام معظم رهبری و حرف مردم را در ذهن خود تداعی و از آن پیروی کنند.

جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: گروههای مقاومت درسوریه و عراق و حزب الله و دیگر گروهها با الگو پذیری از بسیج، توانستند در مقابل دشمنان خود پیروز شوند، ازاین رو مجموعه بسیج می تواند به عنوان یک مدل و الگو برای همه کشورها به منظور مقابله با دشمن قرار گیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار