فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه عنوان کرد

برگزاری 50 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه گفت: تاکنون 50 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

سرگرد سعید برومندزاده با بیان اینکه شهدا سبب عزت و افتخار ایران اسلامی شدند اظهار داشت: اگر ایران اسلامی امروز به عزت و اقتدار خود افتخار می‌کند، به سبب جان‌فشانی‌های شهدای اسلام از صدر اسلام تاکنون است.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: همه ما باید ادامه‌‌دهنده راه شهدا باشیم و امروز وظیفه همه ملت ایران است که ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه دارند. 

وی افزود: خون شهدا موجب عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در جهان شده و امروز امنیت، افتخار و توسعه ما مدیون دلاوری‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

برومندزاده عنوان کرد: شهدا اسلام ناب و رحمانی را از اسلام شیطانی و آمریکایی تشخیص داده و این سبب سعادت و رستگاری آنها شد و ما باید در راه شهدا که همان تبعیت از اسلام ناب و ولایت‌فقیه است، قدم برداریم تا موفق شویم.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه از اول سال 94 تاکنون 50 یادواره در سطح شهرستان کهگیلویه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا پایان سال این تعداد را تا 70 یادواره افزایش دهیم.

وی برگزاری یادواره‌ها را در سطح مناطق و پایگاه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

برومند زاده در پایان اضافه کرد: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود.

ارسال نظرات