به همت سازمان بسیج هنرمندان

اولین کارگاه آموزشی عکس بسیج برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی عکاسی ویژه بسیجیان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۳۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

خستین کارگاه آموزشی عکاسی در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی یاسوج برگزار شد.

ربیع‌الله اصالت‌فر اظهار داشت: این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی ویژه بسیجیان و در دوره‌های یک روزه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: پس از برگزاری دوره‌های تئوری، آموزش در فضای باز به صورت عملی برای هنرجویان این رشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم برخی کارگاه‌ها را در فضاهای اطراف شهر و روستاها برگزار کنیم تا هنرجویان بتوانند از فضاهای طبیعی اطراف، جهت عکس‌برداری بیشتر بهره ببرند.

اصالت‌فر با بیان اینکه تعداد کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای این دوره 10 کارگاه است، اذعان کرد: این دوره‌های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته ادامه داشته و در قالب دوره‌های یک روزه برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: این دوره آموزشی در قالب کارگاه طی 10 جلسه در پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما سربازان انقلاب هستیم و دوربین یکی از ابزارهای ما جهت ثبت لحظه‌های تاریخی است، گفت: بسیجی باید بتواند فرهنگ غنی ایران اسلامی، وحدت و یکدلی، همبستگی و اتحاد مردم و انقلاب را به تصویر کشیده و ثبت کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی بسیجیان در تربیت عکاس بسیجی جهت ثبت لحظه‌های تاریخ‌ساز و مهم انقلاب و جامعه اسلامی دانست و افزود: باید با توسعه و آموزش همه علوم به مردم به خصوص بسیجیان قدرت عظیم ایران را به جهانیان بشناسانیم و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گوی استکبار بکوبیم.

اصالت‌فر در پایان با اشاره به اینکه علی محمدی از عکاسان و فیلم‌سازان برجسته استان مدرس این دوره آموزشی است، گفت: پس از اتمام دوره‌های آموزشی، عکس‌های هنرجویان جمع‌آوری و نمایشگاهی از بهترین عکس‌ها برپا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار