خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اگر بخواهیم در مقابل نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف بایستیم و روز به روز به پیشرفت ادامه دهیم، باید تفکر بسیجی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر بسیجی یعنی آماده بودن در همه عرصه ها.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: حضرت امام خمینی(ره)، شجره طیبه ای را تشکیل دادند که امروز به در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و هست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ و مقابله با ارزش ها نظام اسلامی است، گفت: اگر بخواهیم در مقابل نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف بایستیم و روز به روز به پیشرفت ادامه دهیم، باید تفکر بسیجی داشته باشیم.

مولودی تصریح کرد: دشمن با نفوذ می خواهد بین امت و ولایت فاصله انداخته و به انقلاب و نظام اسلامی ضربه وارد کند و باید در مقابل این توطئه و سایر نقشه های دشمنان هوشیاری و بصیرت داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه عده ای به دنبال تطهیر چهره دشمنان و بزک کردن آن هستند، اظهار کرد: نباید فریب توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان را خورد و به اشک تمساح شیطان بزرگ فریفته شد.

وی گفت: امروز بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف به مایه امید دوستداران نظام و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شده است.

مولودی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال تغییر سنگر است و باید مراقب بود، افزود: نباید از دشمنان غفلت کرده و باید محکم در مقابل آنان ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین بر لزوم حفظ روحیه انقلابی و بسیجی و دفاع از خون شهدا و حریم ولایت تاکید کرد.

ارسال نظرات