امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ:

حفظ انقلاب مستلزم مراقبت از خود و دشمن است

در خیمه انقلاب و اطاعت از ولی باید بسیار مراقب بود و هم از خود مراقبت کرد، هم از آن‌هایی که احتمال می‌رود نفوذی دشمن باشند.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در جمع بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک به مناسبت این هفته، اظهار کرد: دشمن برای نفوذ خود حقیقت را زیر سؤال می‌برد و به واقعیت‌های موجود توجه نمی‌کند.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ با اشاره به شکل گرفتن خوارج، تصریح کرد: خوارج، توطئه معاویه برای نفوذ در میان رزمندگان و طرفداران علی(ع) بوده است.

وی ادامه داد: در خیمه انقلاب و اطاعت از ولی باید بسیار مراقب بود و هم از خود مراقبت کرد، هم از آن‌هایی که احتمال می‌رود نفوذی دشمن باشند.

یوسفی با بیان این‌که دشمن همه توطئه‌های خود را به‌کار برده است، بیان داشت: دلیل موفق نشدن دشمن در این توطئه‌ها بصیرت بسیجیان است.

وی ادامه داد: هفته بسیج و روز بسیج، روز افتخار ما است و به این نسل می‌بالیم، چراکه بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب همان روحیه و چهره روزهای اول را در این جوانان می‌بینیم.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ با تأکید بر این‌که باید مراقب بود، رهبری چه انتظاری از ما دارد، افزود: دین، تقوا، عمل انقلابی برای بسیجی مهم بوده، اما مهم‌تر از آن خودسازی و بصیرت بسیجی است.

وی با اشاره به این‌که پیام قیام کربلا هزار و 400 سال استمرار پیدا کرده است، گفت: امام سجاد(ع) درباره نتیجه قیام عاشورا فرموده است، ما برای زنده نگه‌داشتن دین به کربلا رفتیم نه برای خلافت.

این مسئول ادامه داد: پای روضه حسین (ع) اشک می‌ریزیم و گریه می‌کنیم چرا که عقل و عدالت اجتماعی ما را گرفتند، انسان‌های متفکر وقتی به اینجا می‌رسد به فکر فرو می‌رود.

یوسفی خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که دشمن می‌خواهد همه ارزش‌ها را به بهانه واهی زیر سؤال ببرد.

وی ادامه داد: از نقش بی‌بدیل رهبری تا حضور غیرتمندانه ملت در شکل‌های مختلف در نوع قدمش، همه را می‌خواهد زیر سؤال ببرد.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ افزود: صبر، استقامت و انگیزه ایمانی در عمل سبب موفقیت مؤمنان است.

یوسفی بیان کرد: در مبارزه با نفوذ دشمن و آسیب‌های اجتماعی دشمن، بسیجی باید مراقب باشد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید با بد پوششی و بدحجابی برخورد کند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بعضی شعور و مرزها را بشکند.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ در پایان با اشاره به موضوع فرانسه و کشته شدن یک عده توسط داعش، گفت: سؤال من این است که آیا این موضوع زمینه داشته یا دست‌های پشت پرده عاملش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها