خبرهای داغ:

برگزاری بیش از 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در تکاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در نشست خبری از برگزاری بیش از 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف بسیج این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۶۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه تکاب برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج؛ دست قدرت خدا» از 29 آبان ماه تا 5 آذرماه در کلیه پایگاه ها، حوزه های روستایی و شهری برگزار می شود.

وی افزود: شجره طیبه بسیج در این 36 سال، کارنامه درخشان و عملکرد مثبت و شایسته ای در خدمت به ملت و دفاع از آرمان های انقلاب و نظام دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب با بیان اینکه بسیج حافظ انقلاب در عرصه های مختلف است، اظهار کرد: این حفاظت زمان و مکان ندارد و هرجا و در هر عرصه ای تهدید علیه انقلاب بوده است، بسیج و بسیجیان در آنجا حضور دارند و با استکبار مبارزه می کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج همزمان با سراسر کشور، برنامه هایی تدارک دیده شده است و در این راستا ستادهای گرامیداشت هفته بسیج تشکیل شده است، تصریح کرد:امسال در طول هفته بسیج در سطح شهرستان تکاب 80برنامه فرهنگی و اجتماعی اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه ها با هدف تقویت اقتدار ملی، جلوگیری از نفوذ دشمن و تبیین نقش و جایگاه بسیج با همکاری ادارات و نهاد ها و به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج روستایی و شهری اجرا می شود.

این مسئول به متنوع، جذاب و پر شور بودن برنامه های هفته بسیج امسال اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان بسیجی از اولویت های برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

کاظمی "حماسه شکوه مقاومت و ایستادگی" بسیجیان را در پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) را مهم ترین برنامه در این هفته عنوان کرد و گفت: این مراسم باشکوه با حضور پنج هزار نفر از اقشار مختلف بسیجیان در سطح شهرستان و با هدف حفظ انسجام بسیجیان و ایجاد امید در دل دوستداران نظام و یاس و ناامیدی در دشمنان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب مهمترین برنامه های هفته بسیج را دیدار با ائمه جمعه وجماعت، غبار روبی مزار مطهر شهداء، دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی و افتتاح طرح های عمرانی عنوان کرد.

ارسال نظرات