خبرهای داغ:
مربي صالحين سپاه خوي:

ارزش های انقلاب در همین نشست ها ی هیئت منتظران موعود است

در راستاي ارتقاي اطلاعات مربيان بصيرتي و فرماندهان سپاه خوي نشست منتظران موعود در حسينيه امام خميني(ره) سپاه خوي برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۹۶۱۵۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مربي صالحين سپاه خوي در اين جمع كه معاونت تربيت آموزش و مسئول صالحين سپاه خوي نيز حضور داشت با تاکید بر نقش موثر هیئت های منتظران موعود در بسیج افزود: خروجی های بسیج و ارزش های انقلاب در همین نشست ها است.

وحيد محبوبی گفت: نفوذ دشمن مبتنی بر یک قاعده و روش مشخص نیست، و لازم است دشمن شناسی را همیشه مد نظر قرار بدهیم چرا كه اولین مطالبه دشمن خاموش کردن شعار مرگ بر آمریکاست.

وي در ادامه با توجه به کتاب 157 صحفه ای مارتین ایندیک بنام کدام مسیر تا ایران ؟ که از تئوری پردازان دولت اوباما و از طراحان قتنه 88 بود افزود: در این کتاب خود مارتین ایندیک اقرار كرده كه که روش های بکار گرفته شده علیه ایران نتیجه بخش نبوده است ، و بهترین گزینه برای مقابله با ایران ، برقراری رابطه با ایران است اما موانع مهمی پیش روی آمریکاست که چاره ای جزء نفوذ نیست .

محبوبی از امنیت به عنوان مولفه ای حیاتی یاد کرد، که اگر مختل شود بقیه کارها و عملکردهای یک کشور نيز مختل می شود كه نتيجه آن از كار افتادن نظام و جامعه از کارآمدی است.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ به سوالات پيرامون مسايل روز شد.

ارسال نظرات