خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اشنویه :

دولت و ملت دو خط موازی برای رسیدن به آرمان های نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه اشنویه گفت: دولت و ملت دو خط موازی برای نیل به اهداف و رسیدن به آرمانهای دولت اسلامی در زمینه پیشرفت و آبادانی هستند.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۲۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست صمیمی فرمانده سپاه اشنویه به همراه فرماندار شهرستان اشنویه با حضور فرمانده گروهان شهید نادرپور هق،فرمانده و شورای حوزه ثارالله هق، دهیاران،شوراها،ریش سفیدان و بسیجیان و اهالی روستای تابعه برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه اشنویه ضمن تشکر و قدر دانی از حضور مدعوین و حضار با ایراد بیاناتی در زمینه جایگاه خادمین ملت و انتظارات مردم و مسئولین از یکدیگر اظهار داشت: همه ما مسولین که در این نظام مقدس مشغول خدمت هستیم خدمت گذار این ملت انقلابی و همیشه در صحنه هستیم.

وی افزود: همه ما با یک هدف و امید مشغول انجام وظیفه هستیم و آن هم فراهم کردن اسباب آسایش و راحتی و ایجاد بستری کاملا امن و آرام برای پیشرفت و آبادانی در همه زمینه ها محسوب می شود.

فرمانده سپاه اشنویه در ادامه با اشاره به رابطه دولت و ملت گفت:همچنان که شما مردم انتظاراتی از مسولین دارید متقابلا نیز مسولین از مردم انتظاراتی دارند، در دریای پرطلاتم امروز کشور ما با داشتن ناخدایی بزرگ و بادرایتی همچون رهبر عزیزمان و همراهی شما ملت پر غرور و فهمیده با چنان استواری و صلابت به سوی آرمان های باشکوه خود در حرکت است که همه جهانیان انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

یوسف عابدی ادامه داد: دولت و ملت دو خط موازی برای نیل به اهداف و رسیدن به آرمانهای دولت اسلامی در زمینه پیشرفت وآبادانی هستند و رسیدن به این اهداف به تنهایی حاصل نمیشود و تک تک ما باید خود را مسول بدانیم و سهم خود را ادا کنیم.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان اشنویه نیز با ایراد سخنرانی در این زمینه افزود:امروز رابطه مردم و مسولین رابطه ای تنگاتنگ و دو سویه است.

وی افزود: همیشه دشمنان اسلام و این مملکت سعی در از بین بردن این اتحاد را دارند، ولی با وجود شما ملت فهمیده و انقلابی و همیشه در صحنه همه تیر ها و نیرنگهای آنان به سپرهای پولادین ما برخورد میکند و انعکاس آن به خودشان برمیگردد.

فرماندار اشنویه ادامه داد: این هبستگی را ما در جنگ تحمیلی عینا به دنیا نشان دادیم وثابت کردیم که ما ملتی آزاده هستیم و هرگز زیر بار ظلم ستم جباران و ستمگران خم نمیشویم.

وی گفت: هر چقدر شیاطین زمانه با استفاده از تحریم و جنگ و غیره بر ما فشار می آورند ما همانند بتنی سخت که بر آن آب میریزند سختر و استوارتر از گذشته میشویم چرا که دولت ما بر پایه عدالت اسلامی بنا شده و به این خاطر همیشه پایدار خواهد ماند.

ارسال نظرات