مهران رجبی در گفتگو با بسیج:

انقلاب اسلامی با تکیه بر بسیج، استوار ایستاده است

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" با بیان اینکه بسیج برای دفاع از ماهیت انقلاب اسلامی فعالیت می کند، استوار بودن نظام اسلامی را ریشه در تفکرات بسیج دانست.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
مهران رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج برگرفته از نیروی مردمی است، افزود: وقتی می گوییم بسیج یعنی نیروهای مردمی که برای دفاع از ماهیت نظام انقلاب اسلامی فعالیت می کنند و بر خلاف چیزی که شبکه های ماهواره ای همچون "بی بی سی" و بنگاه های سخن پراکنی غرب می گویند، انقلاب اسلامی و بسیج از دل مردم بیرون آمده است و در کنار مردم نقش آفرینی می کند.

وی ادامه داد: بسیج بر پایه مردم استوار ایستاده است و حفظ و صیانت از آن، وظیفه هم وطنان است و قطعا اگر تشکیل نیروی مردمی و بسیج نبود با فتنه های اوایل انقلاب مثل غائله کردستان، سیستان و بلوچستان و کودتاها که هر کدامش به تنهایی می توانست یک انقلاب را نابود کند، نمی توانستیم پیروز شویم.

بازیگر سریال "معراجیها" افزود: همین الان هم اگر حرفی از صیانت و حفظ مرزهای کشور به میان بیاید همین مردم هستند که بسیج می شوند و به میدان جنگ می روند تا درس عبرتی به متجاوزگران بدهند؛ چرا که مردممان می دانند که مستقل ترین کشور را دارند.

رجبی خاطر نشان کرد: ایران در محاصره فتنه های آشوبگران است و امروز اکثر کشورهای همسایه ایران امنیت کافی ندارند و کشوری همچون فرانسه هم هدف بمب گذاری های اشراری همچون داعش قرار می گیرد اما ایران با اقتدار در مقابل زور ایستاده و حتی دست دوستی به کشورهای همسایه اش در مقابله با داعش داده است و همه این موفقیت های برگرفته از تفکر بسیج است. 

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نظام انقلاب اسلامی ایران ریشه خود را در بسیج می داند و بسیج با وسعت گسترده اش در سطح کشور، تکیه گاه محکمی برای  انقلاب اسلامی است. 


ارسال نظرات
آخرین اخبار