نماینده مردم دزفول در گفتگو با بسیج؛

نظام از نیروهای ضد ارزشی در دانشگاه ها آسیب می بیند

اگر هیئت علمی و در دانشگاه کسانی نباشند که ادامه دهنده راه انقلاب و اسلامی باشند به جایی خواهیم رسید که از درون دچار تضاد می شویم.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۴۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

عباس پاپی زاده بالنگان  نماینده مردم دزفول در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دانشگاه محل تربیت نیروهای انسانی است و توسعه هر کشور نیز مبتنی بر آموزش و پرورش و دانشگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در دوره ای از زمان افراد قرار گرفته که دقیقا مربوط به شکل گیری نوع افکار می شود افزود: اینجاست که به لحاظ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی افکار دانشجویان جهت دهی می شود.

نماینده مردم دزفول اضافه کرد: نیاز است که دانشگاه های کشور از اساتید مجرب، متعهد و متخصص استفاده کنند و تعهد و رعایت ارزش ها آن هم در نظام جمهوری اسلامی باید جزء اولویت های اول باشد.

وی تصریح کرد: باید پرسید در حال حاضر در دانشگاه ها به خصوص در دانشگاه های آزاد چه قدر به رعایت  فرهنگ اسلامی بها داده می شود.

پاپی زاده با بیان اینکه انتقادات جدی نسبت به این موضوع وجود دارد خاطر نشان کرد: اگر برای دانشگاه درست برنامه ریزی نشود و هیئت علمی و کادر دانشگاه کسانی نباشند که ادامه دهنده راه انقلاب و اسلامی باشند به جایی خواهیم رسید که از درون دچار تضاد می شویم و این بدترین ضربه ای است که به کشور وارد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار