برگزاری کارگاه تایید محتوا در سپاه قائم شهر

به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر کارگاه تایید محتوای محصولات وفعالیتهای فرهنگی با حضور فرماندهان ومسئولین عقیدتی نظارت ومسئولین فرهنگی حوزه های مقاومت در نمازخانه این ناحیه به اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۵۹۵۱۰۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹



خبرگزاری بسیج مازندران به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهرحجت الاسلام خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برگزاری این کارگاه را در راستای فرامین مقام معظم رهبری و مصونیت از اشتباه و انحراف در فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی بیان کرد و افزود : این کارگاه به همت معاونت تایید محتوای سپاه کربلا وطبق زمانبندی از پیش تعیین شده با دعوت از مسئولین فرهنگی وعقیدتی نظارت وفرماندهان حوزه های مقاومت در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

نادعلی فرجی مسئول معاونت تایید محتوای سپاه کربلا در این کارگاه ضمن تشکر از حضورهمه مدعوین در این کارگاه توجه ودقت عمل در فرایندانجام فعالیتهای فرهنگی را توصیه نموده وگفت : هدف از برگزاری این کارگاه ارتقای توانمندیهای فرهنگی تبلیغی بسیجیان،افزایش بصیرت وبینش سیاسی بسیجیان،ترویج مصالح ملی وپرهیز از تفرقه،ترویج فرهنگ بسیجی،ترویج اندیشه های امام و رهبری ورعایت قوانین انضباطی با محوریت قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر فرهنگ بیان کرد .

وی افزود : همه ما می توانیم با رعایت اصول لازم الرعایه وظوابط معین ومشخص شده ضمن مصون ماندن از انحراف وخطا در فعالیتهای فرهنگی بصورت مفید وموثر عمل نماییم.

جعفری کارشناس تایید محتوا در این کارگاه بابیان مصداقها ومعیارها و ارائه نمونه های تصویری فعالیتهای غیر اصولی، نسبت به بصیرت وهوشیاری بسیجیان تاکید کرده واستفاده از مشاوران خبره ومورد تایید وکسب مجوز نمایندگی ولی فقیه در استفاده از متنها وبنرها توصیه کرد.

در پایان کارگاه با برگزاری آزمون به 3نفر از بسیجیان که نمرات برتر را کسب کردند با قید قرعه جایزه اهداءشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها