افتتاح نمایشگاه کتاب در مهریز/ 30 درصد تخفیف برای مشتریان

نمایشگاه کتاب با 30 درصد تخفیف در مسجد براستین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۹۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: امروز همزمان با هفته کتاب و با حضور فرماندار شهرستان مهریز، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان، نمایشگاه کتاب با ۳۰ درصد تخفیف در محل مسجد براستین مهریز افتتاح شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز بیان کرد: بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب در مو ضوعات مختلف از جمله کودک و نوجوان، هنر، علمی، آموزشی و داستان در این نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصدی به عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی عرضه خواهد شد.

 فرماندار شهرستان مهریز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز برای برپایی این نمایشگاه گفت: همیشه مساجد ما برای ترویج فرهنگ اسلامی و در تمامی عرصه های فرهنگی پیشتاز بوده و هستند و مساجد می توانند در گسترش فرهنگ مطالعه نقش مهم و حیاتی داشته باشند.

 سید محمد رستگاری با قدردانی از هیات امنا و مسئولین این مسجد ادامه داد: امیدوارم در طول سال شاهد برپایی اینگونه نمایشگاه ها و عرضه کتابهای فرهنگی و اسلامی و پویایی جوانان در کانون های فرهنگی مساجد و کتابخانه های مساجد شهرستان مهریز باشیم.

 این نمایشگاه از امروز به بمدت ۱۰ روز برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود .

در حاشیه این نمایشگاه از ۲۸ جلد کتاب ترجمه شده توسط یک جوان مهریزی هم  رونمایی شد.

علی معتمدی دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی  و ارشد جامعه شناسی تا کنون ۲۸ جلد کتاب در زمینه های مختلف علمی و ادبی به چاپ رسانده است.

ام بی اِی برای دامیز، دوازده ستون، چهار فصل زندگی، فرزانگی، قاتل شما کیست؟ قاتل شما چیست؟ درس هایی درباره ی زندگی، راز، مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد، پنج اثر از رندی گیج ،احتیاط در ریسک کردن است، هزار و یک نکته که هر مادری باید بداند، هزار و یک نکته که هر پدری باید بداند تا فرزندش به او افتخار کند، هزار و یک نکته که هر جوانی باید بداند ،هزار و یک نکته که هر پشت کنکوری باید بداند، هفت عادت بازاریابان شبکه ای مؤثر، الفبای بازاریابی شبکه ای و … از جمله کتاب های ترجمه شده توسط این مترجم می باشد.

ارسال نظرات