در نشست شورای مدیریت بحران شهرستان تفت مطرح شد:

لزوم اتخاد تدابیر لازم توسط دستگاههای مرتبط در منطقه تفرجگاه زمستانی سخوید

شورای مدیریت بحران شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تفت با موضوع منطقه برفگیر سخوید تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۱۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: "محمود زارع رشکوییه” در این نشست با اشاره به ساماندهی صورت گرفته در منطقه برفگیر سخوید در سال گذشته از خدمات و تلاشهای معاونت عمرانی استانداری یزد در این رابطه قدردانی کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین محل های تفرجگاهی زمستانی شهرستان تفت منطقه برفگیر سخوید است که همه ساله در ایام سرد سال با استقبال چشمگیر هم استانی ها مواجه می شود و خوشبختانه با ساماندهی صورت گرفته، فضا نسبت به گذشته در این منطقه ایمن تر و مناسب‌تر شده است اگرچه مردم باید همچنان نکات ایمنی و استانداردسازی را در این رابطه رعایت کنند.

فرماندار تفت عمده ترین اقدامات در جهت ساماندهی و اصلاح وضعیت این منطقه را کاهش شیب، فنس کشی، تعبیه پارکینک و برشمرد و گفت: لازم است دستگاههای مرتبط تدابیر لازم را در ایام زمستان برای حفظ سلامت و ایمنی لازم و تامین امنیت و نظم عمومی در منطقه بیاندیشند و اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی از هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی و بخشداری نیر خواست تا با هماهنگی لازم به وظایف محوله خود در این رابطه عمل کنند. فرماندار تفت افزود: لازم است اکیپهای امدادی هلال احمر، آمبولانس و اورژانس در روزهای شلوغ در این مناطق مستقر باشند و به بازدیدکنندگان و گردشگران عزیز در این منطقه در صورت لزوم خدمت ارائه کنند.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منطقه برفگیر سخوید تفت همه ساله در طول زمستان و زمان بارش برف میزبان خیل علاقه مندان از سراسر استان است.

 

 سراسر استان است.    

 

ارسال نظرات