واکنش نقوی‎حسینی به سخنان روحانی در گفتگو با بسیج:

ارتباط با آمریکا در اختیار مطلق رهبر انقلاب است

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام بیان کرد: مسئولین، باید مواظب حرف زدن خودشان باشند و و اجازه ندهند که دشمن ازاین اظهارات و مواضع، سوء استفاده کنند.
کد خبر: ۸۵۹۳۹۹۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر احتمال بازگشایی سفارت امریکا در ایران بیان کرد: ارتباط و گفتگو با امریکا از موضوعات در اختیار مطلق مقام معظم رهبری است و هیچ کس در هیچ بخشی و جایگاهی حق اظهارنظر و ورود در این حوزه را ندارد.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام تصریح نمود: ما واقعا از بعضی اظهارنظرهای برخی مسئولین کشور متاسف و نگران می شویم، نگران از این بابت که چرا بعضی ها در خواب غفلت هستند و نمی خواهند بیدار شوند، چرا نمی خواهند چشمهایشان را باز کنند و ببینند با چه کشوری طرف هستند؟ چرا فریب لبخندها و ظاهرسازی ها را می خورند؟

نقوی حسینی اظهار کرد: تاریخ روابط سیاسی امریکا با ایران پر از خیانت ها، تجاوزات و دخالت ها و کودتاها و حمله های نظامی، تهدیدها و تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس در توضیح بیشتر افزود: در تاریخ روابط امریکا با ایران، هیچ صفحه سفیدی مشاهده نمی شود و همه این صفحات، سیاه و پر از لکه های سیاه است؛ چراکه امریکا شیطان بزرگ است و دشمن درجه اول ملت ایران و به تعبیرمقام معظم رهبری سیاستهای او 180 درجه برخلاف منافع ملت ایران و اهداف جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: حال همچین کشوری و دولتی چطور می تواند در کشور ما سفارت خانه باز کند و فعالیت دیپلماتیک داشته باشد؟ آیا می خواهد از طریق فعالیت در ایران علیه ملت ما توطئه وجاسوسی کند و درصدد براندازی برآید؟ امریکا در چه دوره ای از تاریخ روابطش به کشور ما خدمتی کرده است؟ چه دوره ای از تاریخ کشورش برای ملت ما مفید بوده است؟ چه خدمتی به ملت ایران می تواند بکند؟ اصلا آیا آنها به کسی خدمت می کنند؟ 

نقوی حسینی ادامه داد: لذا ما واقعا متاسف می شویم که این چه نوع اظهارنظرها و رفتار ساده لوحانه ای  است که در برخورد با امریکا صورت می گیرد؟ چرا با عزت و اقتدار ملت ایران این جوری برخورد می شود؟ 

وی در خاتمه یادآور شد: مسئولین، باید درمقابل امریکا مقاوم بایستند و از عزت و عظمت ملت ایران دفاع بکنند، مواظب حرف زدن خودشان باشند و اجازه ندهند که دشمن از این اظهارات و مواضع سوء استفاده کرده و از طریق این نوع مواضع، پل های نفوذ خودش را بزند و راههای نفوذش را دنبال کند و به کسانی که روی انگشت اشاره امریکا می خواهند در ایران کار بکنند خوشبین شود.
ارسال نظرات