خبرهای داغ:
یک دانشجوی مالزیایی در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

دفاع مقدس ایران باید سرمشق سوریه و عراق باشد

این دانشجوی مالزیایی گفت: چیزی که از زیارت شهدای ایران یاد گرفتیم این بود که آنها فقط می خواستند کشورشان یک کشور اسلامی باشد و در مقابل زور ایستادگی کردند و این کار باید سرمشق مقاومت در سوریه و عراق باشد.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۹۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
 سید حسین حانب الصفا, دانشجوی مالزیایی در جریان سفرش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج درباره هدفش از سفر به این مناطق گفت: هدفم از آمدن به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ایران خصوصا استان خوزستان دیدن آثار جنگ ایران وعراق با چشم خودم بود.
 
این دانشجو ادامه داد: چیزی که از زیارت شهدا یاد گرفتیم این بود که آنها فقط می خواستند کشورشان یک کشور اسلامی باشد و هدف از انقلابشان هم همین بود و خواستار جنگ با کسی نبودند و اینکه چطور مورد ظلم صدام قرار گرفتند و شاهد این بودم که مردم ایران با کمترین و ساده ترین سلاح ها از خودشان دفاع کردند و بر علیه مستکبرین جهان و صدام از خودشان دفاع کردند و این برای ما درس بزرگی است که چطور با کمترین امکانات از وطن و عقیده خودمان دفاع کنیم.
 
وی همچنین گفت: ما به حکومت ایران افتخار می کنیم به خاطر اینکه تاریخ و آثار جنگ را حفظ کرد تا جوانان از گذشته خودشان درس بگیرند و بدانند که استقلالی که در ایران وجود دارد به آسانی به دست نیامده است و سختی های زیادی را در این راه متحمل شدند.
 
حانب الصفا در پایان گفت: خوشحالم از اینکه فرصتی برایم ایجاد شد تا به مناطق عملیاتی ایران بیایم و آثار به جا مانده از دفاع مقدس ایران را ببینم و امیدوارم دفاع مقدس ایران سرمشقی برای کشورهایی همچون سوریه و عراق باشد.
انتهای پیام / ف
ارسال نظرات
پر بیننده ها