خبرهای داغ:

جلسه صالحین بسیج خواهران حضرت آمنه(س) سپاه بوکان برگزار شد

جلسه صالحین پایگاه مهدیه به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت آمنه (س) سپاه بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۸۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه صالحین پایگاه مهدیه به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت آمنه (س) سپاه بوکان در محل پایگاه برگزار شد.

خواهر بسیجی پروین حسین زاده ضمن سخنانی در خصوص نقش همسران در تحکیم نظام خانواده گفت: آفات زندگی زناشویی و علل و عوامل اختلافات خانواده و اهمیت نظام خانواده و جایگاه ویژه ای که اسلام برای آن قایل است و تلاش و کوششی که این مکتب الهی برای تقویت و تحکیم هر چه بیشتر آن به کار برده، بر کسی پوشیده نیست.

سرگروه حلقه های صالحین سپاه بوکان، یکی از مسائل مورد ابتلا که به طور عموم باعث بروز اختلاف و نگرانی و بعضا موجب درگیری و مراجعه به دادگاه های خانواده می شود را مسئله اختلافات مالی میان زن و مرد در زندگی دانست و گفت: این مسئله در زمینه هایی همچون نفقه، مهریه، جهیزیه، ارثیه، اشتغال زن و درآمد حاصل از آن و سایر امور مالی است که موجبات نابسامانی خانواده ها را فراهم می آورد و احیانا سبب از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده را تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: بیشتر فشارهای مالی که خانواده ها متحمل می شوند بعضا به خاطر بعضی خواسته های غیراصولی است که اسلام از ما نخواسته برای رسیدن به آنها خود را به مشقت اندازیم و از رشد معنوی باز بمانیم.

ارسال نظرات