در راستای تکریم مقام شهدا صورت گرفت:

رونمایی از یادمان شهید محمد صفاری در مدرسه روستای قوچاق دیواندره

در راستای تکریم و پاسداشت مقام شهدا و با حضور تنی چند از مسئولین، از یادمان شهید محمد صفاری در دبستان روستای قوچاق شهرستان دیواندره رو نمایی شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۷۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای تکریم و پاسداشت مقام شهدا و با حضور جانشین فرماندهی لشکر پیاده 28 کردستان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و بخشدار بخش کرفتو این شهرستان، تابلو دبستان روستای قوچاق دیواندره با نام شهید محمد صفاری از اهالی همین روستا رو نمایی شد.

محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در مراسم رونمایی از این تابلو اظهار داشت: ایجاد این چنین یاد مان هایی سبب ادامه راه شهدا توسط نسل جوان و نوجوان امروز خواهد شد و همچنین زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان را با مفهوم ایثار و از خود گذشتگی فراهم می نماید.

در این مراسم سرهنگ محمدی جانشین لشکرپیاده 28کردستان نیز ضمن تقدیر از همراهی مسئولین به خصوص فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید شهرستان عنوان کرد: ما با ایجاد این چنین یادمان هایی این نکته را می خواهیم اعلام کنیم که راه شهدا همچنان ادامه دارد چون صلابت و اقتدار امروز ما مرهون خون همین شهدای گرانقدر است که مهمترین دارایی خود یعنی جانشان را در راه حفظ نظام اسلامی، ارزش های آن و برقراری امنیت فدا نمودند.

گفتنی است شهید محمد صفاری از شهدای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشند که در تاریخ۳دی ماه۱۳۶۵بر اثر بمباران هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات