نماینده مردم فارس در گفتگو با بسیج؛

دولت باید در اصلاح الگوی مصرف پیشقدم باشد

نماینده مردم فارس با اشاره به تحریم ها و کاهش درآمدها، دولت را به اصلاح الگوی مصرف دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۷۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

نبی اله احمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به تحریم ها و کاهش درآمدهای دولت مخصوصا دولت یازدهم باید وارد اقامات صرفه جویانه شود.

وی با بیان اینکه جذب نیروهای دولتی و استخدام بسیار کم شده و مثل سابق نیست گفت: شرایط موجود در دولت ایجاب کرده که در هزینه های بخش های مختلف دولت صرفه جویی شود.

نماینده مردم فارس اظهار داشت: با توجه به تدابیری که مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی ایراد فرمودند خدمت و حرکت جهادی باید در کشور به گونه ای باشد که بهره کار بالا رود یعنی با هزینه کمتر کار بیشتری انجام شود.

احمدی تصریح کرد: دولت باید از سیاست هایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند مانند جلوگیری از واردات کالاهای مصرفی و استفاده از کالاهای داخلی که کم هزینه تر باشد و هم تولید را رونق بدهد و اشتغال را به وجود بیاورد پیروی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در کنار حرکت جهادی مدیران دولتی حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال می تواند به صرفه جویی کمک کند زیرا حمایت جدی از از تولیدات داخلی از طرف دولت انجام نمی شود و باید ببینیم دولت در این مسیر چه کارنامه ای را از خودش به جا میگذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار