امام جمعه موقت حومه شرقی یزد:

اسلام خواهی و استکبارستیزی 2رکن اصلی انقلاب است/ تلاش آمریکا برای به میدان آوردن نفوذی‌های خود درانتخابات آینده

امام جمعه موقت حومه شرقی یزد با بر لزوم استکبار ستیزی در ایران اسلامی گفت: اسلام خواهی و استکبارستیزی 2رکن اصلی انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۵۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت حومه شرقی یزد با اشاره بر لزوم استکبارستیزی در ایران اسلامی خاطر نشان کرد:

به فرموده امام خمینی(ره) اسلام خواهی و استکبارستیزی از ارکان اصلی انقلاب است و برای حفظ انقلاب لازم است مردم و مسئولان در راستای تحقق این 2رکن گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر محمدی با ذکر مثال از مستکبران تاریخ اذعان کرد: فرعون یکی از مستکبران زمان خود بود که پس از پی بردن به ایمان همسرش آسیه به خداوند یکتا وی را شکنجه کرد.

وی ادامه داد: با بررسی تاریخ در میابیم در طول دوران مختلف مستکبرانی وجود داشته است اما مستکبر تر از دولت آمریکا نبوده است.

امام جمعه موقت حومه شرقی یزد قله ی تکبر و نهایت آن را استکبار خواند و افزود: برخی دولت ها تکبر دارند اما گناه آنها فقط نپزیرفتن حق است، در حالی که آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی نه تنها خود از پذیرفتن حق خودداری می کنند، بلکه مانع دیگران برای پذیرفتن حق نیز می شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ با تمام امکاناتی که در اختیار داشته، سعی در فشردن گلوی حق گویان را دارد، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم پیروزی مستضعفان بر مستکبران را بشارت داده است؛ از اینرو جوانان انقلابی با امید هرچه بیشتر در راستای تحقق آرمان های اسلام و انقلاب بکوشند.

امام جمعه موقت حومه شرقی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر هوشیاری ملت در برابر نفوذ دشمن اذعان کرد: آمریکا سعی دارد تا در ایران نفوذ فرهنگی و سیاسی داشته باشد؛ آنها با رسانه ها و امکاناتی که در دست دارند سعی تلاش می کنند تا در انتخابات آینده عوامل نفوذی خود را به میدان بیاورند.

وی بر جدی گرفتن هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ فرهنگی و سیاسی بیگانگان تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت و حفظ تقوا گفت: مجهز کردن خود به تقوا مانند داشتن سپر در میدان جنگ است که در برابر ناملایمات از ما محافظت می کند.

وی با انتقاد از بعضی از هیئت ی عزاداری ایام دهه محرم دریزد بر لزوم انجام مرور و نقد پس از به پایان رسیدن هر امری، مخصوصا از سوی مسئولان اذعان کرد: نقد هر رویدادی باعث خواهد شد تا خوبی ها تقویت، نقص ها رفع و در نهایت کیفیت بالا رود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی ادامه داد: لازم است پس از برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله در ایام محرم در یزد گروهی به نقد و بررسی این مراسم بپردازند و کیفیت عزاداری در یزد را بالا ببرند.

لازم به ذکر است بعد از برگزاری نماز جمعه حلقه های صالحین حوزه امام خامنه ای ناحیه ثارالله برگزار شد.

 

ارسال نظرات