در راهپیمایی یوم الله 13 آبان:

نمایش انزجار دانش آموزان و دانشجویان زنجانی علیه استکبار جهانی

دانش آموزان و دانشجویان ولایتمدار زنجانی، همزمان با روز 13 آبان، خشم و نفرت انقلابی خود را علیه استکبار جهانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۷۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در روز 13 آبان 1357 شماری از دانش آموز معترض به سیاست های رژیم پهلوی در محوطه دانشگاه تهران به شهادت رسیدند که این روز در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است .

راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مختلف مردم از چهار راه پایین شروع وجلوی امام زاده ابراهیم (ع) خاتمه یافت.

نسل چهارم انقلاب در آیین سی وششمین سالروز 13 آبان همراه با دیگر اقشار جامعه حضوری پرشور داشت و جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این آیین با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و با در دست داشتن پلارکاردها یی و نوشته هایی با مضامین درود بر شهدای سرافزار عرصه علم و فناوری، مرگ بر آل سعود، آمریکا هیچ غلط نمی تواند بکند،مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است، Down with U.S.A ، ما تا آخر ایستاده ایم با خود حمل می کردند .

راهپیمائی کنندگان با آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان نمادهای استکبار، انزجار خود را با سیاست های استکباری قدرت های جهانی اعلام کردند.

در حاشیه مراسم گروهی از دانش آموزان پیشاهنگ سازمان دانش آموزی سرودهای حماسی اجرا کردند.

ارسال نظرات