زارعی در گفتگو با بسیج با اشاره به پیام 13 آبان تاکید کرد؛

اراده ملت بر حفظ منافع ملی و مقابله با زیاده‌خواهی‌ دشمنان

سخنان رئیس جمهور در شرایطی است که هنوز تکلیف برجام به طور کامل مشخص نشده و این الگو هنوز اجرانشده که موفقیتش مورد تایید قرار بگیرد. بعید می دانیم اصلا چنین اتفاقی بیفتد و امریکایی ها نشان داده اند که آدم های بدعهدی بوده و هستند.
کد خبر: ۸۵۸۹۶۴۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
علی اصغر زارعی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تاکید برحضور باشکوه ملت ایران در بزرگداشت یوم الله سیزده آبان تصریح کرد: پیام حضور پورشور13آبان امسال برای مسئولین در داخل کشور این است که اراده ملت ایران همچنن بر حفظ منافع ملی و مقابله با زیاده خواهی های دشمنان پابرجاست.

نماینده مردم تهران بیان کرد: این حضور بی نظیر مردم پیامی نیز به بیگانگان داشت و آن اینکه ملت ایران کماکان بر اصولی که در انقلاب بر استکبارستیزی معتقد بوده و هست و محور اصلی حرکت انقلاب امیدوارانه ایستاده و پافشاری می کند.

زارعی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور که از برجام به عنوان یک مدل والگو برای حل معضلات منطقه یادکرده یادآورشد: سخنان رئیس جمهور در شرایطی است که هنوز تکلیف برجام به طور کامل مشخص نشده و این الگو هنوز اجرانشده که موفقیتش مورد تایید قرار بگیرد. بعید می دانیم اصلا چنین اتفاقی بیفتد و امریکایی ها نشان داده اند که آدم های بدعهدی بوده و هستند.
 
 وی درادامه اظهار داشت: امریکایی ها از زمانی که شروع به مذاکره با ما کردند توطئه هایشان در منطقه افزایش هم پیداکرد لذا باید گفت این مدل مناسبی نیست و استفاده کردن از این الفاظ که ما موفق شدیم، ساده اندیشانه است و آقایان فعلا سر میز مذاکرات با این امتیازهای زیادی که دادند به نتایجی رسیده اند ولی در مقام عمل که هیچ گونه آزمایشی هنوز صورت نگرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار