شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد

دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام و رهبری امروز، الگوگیران دانشجویان دیروزند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در آستانه 13آبان ماه بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۸۵۸۸۹۸۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد:  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در آستانه 13آبان ماه بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد: 

 بسم الله الرحمن الرحیم  
ما امروز در محاسباتمان نباید دچار اشتباه بشویم نگذارید دشمن در دستگاه محاسباتی 


شما اثر بگذارد، نگذارید اغوا کند نگذارید تطمیع او یا تهدید او اثر بگذارد امروز نبرد 


جمهوری اسلامی با استکبار که با انقلاب اغاز شد و همچنان با قوت ادامه دارد. 


بیانات امام خامنه ای(حفظه ا...) در دیدار مسیولان نظام 16/4/93

36 سال پیش اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در روز 13 آبان انقلابی را رقم زد که تا ابد در حافظه تاریخ خواهد ماند.           
انقلابی در مقابل هیمنه ی پوچ و تو خالی استکبار!که اتم آن آمریکاست. انقلابی در جهت حرکت مقابله با استکبار انقلابی الگو گیرنده از حرکت پیغمبران در مقابل طواغیت زمان به دنبال رسیدن به آرمان بزرگ، امت اسلامی.
انقلابی که جهانی است و جهان را یادآور نهضت خون بر شمشیر حسینی است. نهضتی که تمام حق است در مقابل تمام باطل، نهضتی که آرمانش بیعت نکردن با مستکبران و غاصبان زمان است.
شَرَعَ لَکُمْ مِنَ الدِّينِ ما وَصَّي بِهِ نُوحاً وَ الَّذي أَوْحَيْنا إِلَيْکَ وَ ما وَصَّيْنا بِهِ إِبْراهيمَ وَ مُوسي‏ وَ عيسي‏ أَنْ أَقيمُوا الدِّينَ وَ لا تَتَفَرَّقُوا فيهِ کَبُرَ عَلَي الْمُشْرِکينَ ما تَدْعُوهُمْ إِلَيْهِ اللَّهُ يَجْتَبي‏ إِلَيْهِ مَنْ يَشاءُ وَ يَهْدي إِلَيْهِ مَنْ يُنيب>>ُ
تقابل با استکبار زمانی آغاز شد که ملت ایران ایستادگی کرد؛ ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار، ایستادگی در برابر زیاده طلبی و دست اندازی به ملتهای ضعیف، افشای حمایت آمریکا از دیکتاتوری های قرون وسطایی و سرکوب ملتهای مستقل ،دفاع بی وقفه از ملت فلسطین فریاد منطقی دنیا پسند بر رژیم غاصب صهیونیستی و ....
ما دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز با تاسی از سالار شهیدان، رهبر عزیزمان امام خامنه ای(حفظه الله) در دوران پسا برجام و در این روزهایی که ایران گردی های افرادی هستیم که دستشان به خون هزاران لاله ی در خون خفته و استکبار ستیز است و با عنایت به فرمایش رهبری(حفظه الله) مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست، چند نکته را یاد آور می شویم:
 
1-در قضیه هسته ای فریبکاری طرف مقابل و طولانی و ملال آور شدن مذاکرات و دوگانگی بیان اظهارات اولیه و نیز نقض عهد های مکرر آنان در طول مذاکرات دوساله و اثر دادن خواسته های رژیم غاصب صهیونیستی و دیپلماسی زورگویانه در مذاکرات هسته ای، همه نشانگر آنست که آمریکا نه  با نیت حل و فصل عادلانه بلکه با پیشبرد  اهداف خصمانه ی خود درباره جمهوری اسلامی برسر میز مذاکره حاضرشده است.

2- ما دانشجویان بسیجی خواستار اجرای الزامات 9 گانه اجرای برجام، بیان شده توسط رهبر انقلاب  از دولت محترم و شخص رءیس جمهور هستیم.     
3- از آنجاکه پذیرش مذاکرات از سوی ایران با هدف لغو تحریمهای ظالمانه اقتصادی و مالی و اجرایی شدن آن در برجام بعد از اقدامات ایران موکول گردیده است؛ باید توجه شود که هرگونه اظهاری مبنی براینکه ساختار تحریم ها باقی خواهد ماند به منزله نقض برجام است .

4- حضور جوانان و تحرک انان در تمامی عرصه های علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ....یک فرصت است؛ نه تهدیدی به زعم کج فکرانی که به گفته رهبر عزیزمان امروز خائنان به کشورند، خائن به ناموس ایران یعنی پیشرفت در همه ی حوزه ها.
       
5- مابه عنوان جمعی از دانشجویان این کشور اعلام می کنیم که پیشرفت های علمی کشورمان را در حوزه های هسته ای، فناوری نانو، سلول های بنیادین و غیر و ذالک
جز واقعیات و یکی از خروجی های انقلاب اسلامی باید دانست و نخواهیم گذاشت این حرکت عظیم متوقف شود.

6- خط مستقیم انقلاب اسلامی ایران هنوز روشن است و روز به روز روشنتر خواهد شد و این عامل پایداری و زنده بودن انقلاب اسلامی است همان انقلابی که امروز چالشی بزرگ برای استکبار جهانی است.

و در پایان  ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های یزد از تکرار وقایع هشدار می‌دهیم امروز در دوران پسا برجام ملت ایران بیش‌ازپیش به دست‌های آلوده‌ی استکبار واقف گشته و رویکرد خصمانه و اخلالگر در پیش‌گرفته‌اند.

بازگشایی سفارت بریتانیا اولین و آخرین خانه‌ی فتنه‌ای خواهد بود که پس از فرجام در خاک گلگون ایران احداث‌شده است.

لانه‌ی روباه پیر پس از فرجام 1394 به‌مثابه لانه‌ی جاسوسان آمریکایی 1358 است. دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام و رهبری امروز الگو گیران دانشجویان دیروزند، با عزم انقلابی که ندای مبارز طلبی‌شان گوش جهان خواران را کر خواهد کرد.

 
والسلام و علی من تبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد

ارسال نظرات