خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط :

استکبارستیزی یک اصل خدشه ناپذیر در انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه شوط گفت: استکبار ستیزی یک اصل خدشه ناپذیر در انقلاب اسلامی است و مردم ایران تا آخرین قطره از خون خود در برابر استکبار ایستادگی می کند.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۱۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مهدی رضوی اظهار کرد: ملت ایران یک دوره سیاه اختناق و حاکمیت طاغوت و تهی شدن از ارزش‌ها را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به عظمتی که در ایران و ایرانی که از مذهبی پیشرو به نام تشیع بهره‌مند است و پتانسیل قوی عاشورا با الگوهایی همچون ائمه معصومین (ع) را دارد، تحمل این ننگ به صورت دائمی امکان‌پذیر نبود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر سه پایه استوار است، افزود: استکبارستیزی که یک اصل خدشه ناپذیر در انقلاب اسلامی است اولین پایه و اساس انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی مردمی بودن را دومین اصل انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: بر اساس این پایه و اصل هیچگونه گروه و تفکری نمی تواند این انقلاب را به نام خود مصادره کند.

سرهنگ مهدی رضوی با اشاره با سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هدف ما از انقلاب اسلامی احیای قرآن، عملی شدن دستورات جاودانه این دین و پیروی از اسوه ائمه(ع) است، اذعان کرد: عمل به دستورات اسلام سومین اصل انقلاب اسلامی است.

سرهنگ مهدی رضوی در پایان سخنانش گفت: بر پیروی محض از دستورات قرآن و اسلام تاکید کرد و گفت: این اصل موجب بقاء و پایداری انقلاب اسلامی و همچنین خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب با هدایت ولایت مطلقه فقیه می شود.

ارسال نظرات