خبرهای داغ:

کاروان راهیان نور دانش آموزان اردبیلی وارد مهاباد شد

مسئول واحد اردویی و گردشگری سپاه مهاباد از ورود و بازدید کاروان راهیان نور دانش آموزان اردبیلی به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۹۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربایجان غربی، سرهنگ جبرئیل عارف نیا گفت: این کاروان که شامل 250 نفر از دختران دانش آموز و شماری از مسوولان آموزش و پرورش اردبیل است، در قالب پنج دستگاه اتوبوس وارد این شهرستان شده اند.

وی گفت: این کاروان که برای دیدار از مناطق عملیاتی غرب کشور وارد این منطقه شده است از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای شهرهای سردشت، پیرانشهر و مهاباد دیدن خواهند کرد.

سرهنگ عارف نیا اضافه کرد: این کاروان در مدت حضور خود در شهرستان مهاباد با حضور در اردوگاه شهید امینی سپاه این شهرستان ضمن بازدید از یادمان شهید خلبان خالد حیدری، محل شهادت سردار امینی، سردار بروجردی و محل کار شهید محمد کاوه با خاطره های بازگو شده از سوی رزمندگان دوران جنگ تحمیلی این شهرستان نیز آشنا می شوند.

وی گفت: این کاروان پس از توقف یک روزه در مهاباد به مناطق عملیاتی شهرستان های مرزی سردشت و پیرانشهر سفر می کنند.

سرهنگ عارف نیا افزود: آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به این مناطق عملیاتی هستند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری پیش بینی شده است بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان های مختلف در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی در شمال غرب کشور اعزام شوند.

ارسال نظرات