فرماندار بهاباد در رزمایش الی بیت المقدس:

کربلا و عاشورا سند مقابله عزت و ذلت است/دشمن با این همه امکانات مقابل کشور ما مانند طبل تو خالی است

رزمایش الی بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با صبحگاه مشترک گردان های بیت المقدس و کوثر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۱۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: رزمایش الی بیت المقدس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و قرارگاه امام هادی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت و فرماندار امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان در موقعیت سردار شهید محمد رفیعیان بهاباد آغاز شد.

در این مراسم عباس اقبال فرماندار بهاباد در سخنانی با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: این رزمایش همزمان با سالگرد حماسه عاشورا و اسارت اهل بیت برگزار شده بسیار مقطع مناسبی است که جای تشکر دارد.

فرماندار بهاباد در سخنانی به پیام های عاشورا اشاره کرد و افزود: پیام عاشورا پیام به همه جهانیان در همه اعصار است؛ زیرا کربلا و عاشورا سند مقابله عزت و ذلت هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن ما علیرغم همه امکانات ظاهری که دارد در مقابل کشور ما مانند طبل تو خالی است زیرا اگر ما از او بترسیم جلوتر خواهد آمد و اگر در مقابل او بایستیم حتی اگر در قد و قواره بلندی مانند یزید باشد سه سال بیشتر دوام نخواهد آورد.

وی برگزاری رزمایش ها و مانورهای نظامی نیروهای مسلح در سراسر کشور را موجب اطمینان خاطر مردم و اقتدار کشور از وضعیت و توان دفاعی کشور و ناامیدی دشمنان نظام دانست.

عالی ترین مقام اجرائی شهرستان بهاباد در خصوص برگزاری رزمایشهای بسیج و سپاه در کشور اشاره کرد و گفت:  برگزاری این گونه رزمایش ها باعث تقویت اقتدار ملت و نیروهای مسلح ما و از همه مهمتر ترس و واهمه ای است که در دل دشمن ایجاد می شود و هیچ کشوری جرات تجاوز به این خاک را در سر نمی پروراند.

وی بیان کرد: به امید خدا با ایجاد فرهنگ بسیجی در جامعه و صدور آن به دیگر نقاط جهان زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) مهیا کنیم زیرا امروز این انقلاب امانتی است در دست من و شما که باید به آیندگان سالم تحویل دهیم.

در ادامه  این مراسم حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در سخنانی از حضور بی نظیر بسیجیان در رزمایش های الی  بیت المقدس  که نشانگر اقتدار، قدرت و توانمندی بسیجیان است تقدیر کرد.

امام جمعه بهاباد گفت: امروز آنچه که نیاز داریم حفظ اقتدار نظام اسلامی است.

وی افزود: ما هر چه داریم از برکت انقلاب و خون شهداء می باشد و باید قدردان شهداء و رزمندگانی باشیم که حافظ این انقلاب بودند و اجازه ندادند دوباره استکبارهای جهانی بر این ملت مسلط شوند.

دهقانی افزود: بسیجیان برای  لبیک به منویات امام خامنه ای و الگو گرفتن از آرمان های امام و شهدا در چنین روزی و در این مکان تجمع کرده اند و انشا الله با موفقیت نیز رزمایش را به اتمام خواهند رساند.

در پایان با چندین عملیات تاکتیکی کمین و ضد کمین رزمایش به پایان رسید.

 

ارسال نظرات