مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان یزد :

آغاز دومین مرحله اعزام های راهیان نور دانش آموزی استان یزد به کربلای ایران

دومین مرحله اعزام های راهیان نور دانش آموزی استان یزد به کربلاهای ایران آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۳۹۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش سرویسی راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،حبیب الله سیف الدینی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر گفت : در دومین مرحله از اعزام های راهیان نور دانش آموزی استان یزد صبح امروز اولین کاروان دختر به تعداد 400 نفر اعم از دانش آموزان ، مدیر کاروان ، راوی ، روحانی ، مسئول آموزش و پرورش و .. از ناحیه یک آموزش و پرورش یزد و شهرستان بهاباد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
 سرهنگ سیف الدینی در ادامه گفت : این اعزام در محل مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت سپاه الغدیر استان یزد با حضور خانواده های دانش آموزان ، مسئولین آموزش و پرورش و فرماندهان و مسئولین سپاه الغدیر انجام شد .
 
وی با بیان اینکه شهدا "کلهم نورند " و هر دلشده ای که دستی به سوی آنان بگشاید و قدمی با اخلاص در راه آنها بردارد راهیان نوری است ، دانش آموزان را به بهره گیری و استفاده از تمام ظرفیت های این اردو و بهره برداری از آن و بکارگیری آثار و برکات این اردو در زندگی روزمره و خانه ، مدرسه و اجتماع دعوت نمود.
 
این مقام مسئول افزود : برگزاری این اردو ها  به خاطر این است که نوجوانان امروز با سلحشوری ها و غیور مردی های دلاوران عرصه عشق و شهادت بیشتر آشنا شوند و آنان هم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در حفظ این دستاوردهای بزرگ بیشتر تلاش کنند.
 
 
سیف الدینی عنوان داشت:  دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.
 
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج استان یزد خاطر نشان کرد:اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی ، زیارتی در سطح کشور است که در ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید نقش تاثیرگذاری دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار