مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) خبر داد:

بازدید بیش از 150دانش آموز بسیجی منطقه فلارد لردگان از مناطق عملیاتی جنوب

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از بازدید بیش 150 نفر از دانش آموزان بسیجی منطقه فلارد لردگان از مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۳۸۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش سرویسی راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،عبدالله جمشیدی در خصوص اعزام دانش‌آموزان بسیجی منطقه فلارد لردگان به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملياتي اروند، شلمچه، معراج شهدای اهواز، دهلاويه، هويزه و بازديد مي‌کنند.
 
وی با تأکید بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه از خود گذشتگی در جامعه به ویژه جوانان افزود: نسل امروز نیز باید با پیروی از شهدا در برابر دشمنان دین و مستکبران ایستادگی کنند و از هیچ سختی هراس نداشته باشند.
 
جمشیدی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی اثرگذار است، بیان کرد: هدف از این برنامه فرهنگی زنده کردن فرهنگ عاشواریی و زینبی است که بتواند چراغ راه زندگی دنیا و آخرت باشد.
 
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) تبیین و روشنگری دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف راهیان نور برشمرد و ادامه داد: شهدا به دور از تعلقات زندگی دنیوی و مادی از جان خویش گذشتند و خود را فدای انقلاب و ایران کردند و جوانان امروز را باید با سیره شهدا آشنا کرد.
 
جمشیدی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی آشنا کردن نسل جوانان با ارزش‌ها ، جان‌نثاری‌ها و ازخود گذشتگی رزمندگانی است که از همه چیزخود گذشتند تا امروز ما در آرامش و امنیت به سر ببریم.
 
انتهای متن/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار