خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی ارومیه در پی انتشار تصویر سران فتنه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در واکنش به پخش و انتشار تصویر سران فتنه در دانشگاه های ارومیه و عدم برخورد صریح و قاطع مدیران دانشگاه ی با این موضوع بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۳۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در متن این بیانیه آمده است:

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ

و با آنها پیکار کنید، تا فتنه برچیده شود، و دین همه مخصوص خدا باشد! و اگر آنها (از راه شرک و فساد بازگردند، و از اعمال نادرست) خودداری کنند، خدا به آنچه انجام می‌دهند بیناست. (انفال: ۳۹)

پیاده نظام شدن دانشجو و آلت دست قرار دادن آن ابزاری بوده که سیاسیون از دیرباز برای پیشبرد منافع خود از آن بهره گرفته اند و همیشه چنان دانشجویانی به عنوان خائنان به کسوت مقدس دانشجویی شناخته شده اند.مدتی است که در دانشگاههای ارومیه عده ای از همین جنس سعی دارند با افعالی ناشیانه سران فتنه سال 88 را تطهیر کرده و آنها را صاحب نفوذ و محبوبیت نشان دهند،حال آنکه ملت حساب خود را با آنان در 9دی همان سال تسویه کرده است.

عجب از آن دانشجویان معدود نیست که به اقتضای سن جوان و در اثر ناپختگی شان بعنوان ابزار استفاده می شوند،خرده را باید به کسانی گرفت که می توانند و باید راه را از چاه نشان دهند و بیراهه را ببندند ولی نشسته اند و به بیراهه رفتن را می بینند و کاری نمی کنند!وگاهی نیز خود به بیراهه می کشانند!مسوولان و صاحب منصبانی که هم نام و هم نشان و هم همه چیزشان را از برکت خون شهدا دارند چگونه می توانند بنشینند و این همه وقاحت را ببینند و دم نزنند؟

همه ی کسانی که هوس ماجراجویی در سر دارند بدانند صبر دانشجوی انقلابی نیز حدی دارد،تحمل نیز حدی دارد،خون دل خوردن و دم بر نیاوردن نیز حدی دارد. بدانید اگر واکنشی در مقابل آنچه وقیحانه می گویید و می نویسید و می کنید نمی بینید دلیلش نجابت و حیایی است که دانشجویان انقلابی دارند و شما دارید از آن سوء استفاده می کنید! به شما و همه ی پشت پرده نشینانتان هشدار می دهیم این نجابت را نعمت بزرگی دانسته و پا از گلیم خود دراز تر نکنید که کاسه ی صبر انقلابیون لبریز شود.

ارسال نظرات