اسماعیلی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار سومین جایزه ادبی -علمی طاهره صفارزاده

دبیر سومین دوره جایزه ادبی – علمی طاهره صفارزاده، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جایزه تا 12 آبان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۵۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از حوزه هنری، رضا اسماعیلی، دبیر سومین دوره جایزه ادبی – علمی  طاهره صفارزاده،  گفت: مهلت ارسال اثار در فراخوان این دوره از كنگره تا هفتم آبان ماه بوده كه به دلیل استقبال بیش از حد محققان، پژوهشگران و هنرمندان این زمان تا 12 آبان ماه تمدید شد.

وی افزود: بر اساس فراخوان این دوره از جایزه ادبی، امسال علاوه بر بخش معرفی بانوی برگزیده، علاقه‌مندان به شركت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با در نظر گرفتن مقررات جشنواره در محورهای شعر، مقاله، پژوهش و پایان‌نامه به دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال كنند.

دبیر این دوره از جایزه ادبی در ادامه بیان داشت: همچنین آثار ارسالی به این كنگره نباید قبلاً در كنگره دیگری برگزیده شده باشند و آثار باید به صورت تایپ شده همراه با لوح فشرده متن و مشخصات دقیق، نشانی و شماره تماس شركت كننده، ارسال شود.

اسماعیلی محورهای ارسال آثار برای شركت در این كنگره را، مولفه‌های ساختاری و ادبی آثار صفارزاده، صفارزاده و شعر نو مذهبی، صفارزاده و قرآن پژوهی، صفارزاده و نواندیشی دینی، صفارزاده و نظریه پردازی ادبی، صفارزاده و علمی سازی ترجمه و صفارزاده، مقاومت و بیدارگری بیان كرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به پست الكترونیكی : taninebidari@gmail.com ارسال كنند.

اختتامیه سومین جایزه ادبی – علمی طاهره صفارزاده روز سه شنبه 19 آبان ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات