در یادواره شهدای علویه:

شهدا درس آموختگان مکتب سرخ حسینی اند

سردار فتوحی در یادواره شهدای علویه ندوشن گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی تمام و ولایتمداری محکم در برابر متجاوزان به ارزشهای انسانی و اسلامی مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۴۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛ یادواره شهدای روستای علویه دوشنبه شببا حضور خانواده های شهدا، یادگاران دفاع مقدس، مسوولان و جمع کثیری از مردم این روستا، بخش ندوشن و شهرستان میبد با سخنرانی حجت السلام جوادی و سردار فتوحی در حسینیه علویه برگزار شد.

در این آیین معنوی با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بیان شد ثمره خون شهدای کربلا، برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

سردار اکبر فتوحی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، به بیان فلسفه شهید و شهادت در اسلام پرداخت و شهدای انقلاب اسلامی را درس آموختگان مکتب سرخ حسینی برشمرد و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی تمام و ولایتمداری محکم در برابر متجاوزان به ارزشهای انسانی و اسلامی مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه الغدیر با بیان قدر و منزلت یادواره های شهدا افزود: شهدای عزیز، ما را به شرکت در این یادواره دعوت کردند و ما باید از این یادواره ها حاجت بگیریم.
فتوحی برگزاری یادواره شهدا را حرکتی فرهنگی دانست و گفت: انتقال یاد و خاطره، ارزش ها و آرمانهای شهدا به نسل جدید امری ضروری است و از طرف دیگر خدمت به شهداست که اجر و پاداش آن را با شفاعت شهدا در روز قیامت خواهیم گرفت.

حجت السلام جوادی امام جمعه شهر ندوشن نیز در این مراسم با بیان اینکه در زمان۸سال دفاع مقدس تکلیف‌مداری بر همه سیستم جبهه‌ حاکم بود، افزود: چه خوب است هر کس از چگونگی حداقل یک هفته از زندگی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها آگاهی پیدا کند.

وی با اشاره به رفتار رزمندگان اسلام در جبهه‌ها ادامه داد: آنها در جبهه‌ها همیشه با طهارت بودند، هیچ کس برای حضور در جبهه به آن‌ها جایزه نمی داد بلکه به میل و رغبت خود آمده بودند و با یگانه عالم هستی ارتباطو اتصال داشتند.

لازم به ذکر می باشد خاطره گویی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.


 

 

ارسال نظرات