فرمانده سپاه ناحیه بهاباد:

رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود

احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از برگزاری رزمایش بزرگ گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۵۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از برگزاری رزمایش بزرگ گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در شهرستان بهاباد خبر داد.

وی  اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح دانش و توانمندی بسیجیان در مقابله با خطرات احتمالی و حفظ و انسجام نیروهای بسیجی رزمایشی با حضور گردان‌های الی بیت‌المقدس و بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج شهید محلاتی و شهید شوشتری در منطقه عمومی سردار رشید اسلام شهید محمد رفیع رفیعیان شهرستان بهاباد به مدت 48 ساعت در روزهای7و 8 آبان  برگزار می‌شود.

حاجی زاده به اهداف برگزاری رزمایش  الی بیت‌المقدس اشاره کرد و یادآور شد: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان و سپاهیان شهرستان بهابادو به یاد سردار رشید اسلام و شهید مدافع حرم سردار محمد علی الله دادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این رزمایش سبب می‌شود توان رزمی و آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمن ارتقاء یابد.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد از حضور دو گردان از حوزه شهید محلاتی و حوزه شهید شوشتری ناحیه بهاباد در این رزمایش خبر داد و یادآور شد: در این رزمایش بسیجیان دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات، عملیات تأخیری و برنامه عقیدتی و بصیرتی را به کار می‌گیرند.

 

ارسال نظرات