یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج:

قیاس مذاکرات با واقعه عاشورا جفا در حق امام معصوم است

اتمام حجت کردن غیر از بده بستان سیاسی است و غیر از این است که بخواهیم امتیازی بدهیم و به تعبیری که خود آقایان مسئول گفتند: " ما 3 به 2 برنده شدیم" یعنی دوتا گل بخوریم و سه تا گل بزنیم!
کد خبر: ۸۵۸۵۳۷۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات مبنی بر بهره گرفتن دولت در مذاکرات از تاکتیک امام حسین (علیه السلام) در عاشورا، اظهار کرد: معصومین ما راه و روشی که انتخاب می کنند دقیقا حق و در مسیرصراط مستقیم است و راهی را برمی گزینند که خداوند متعال می پذیرد، ولی آنچه امروزه درخصوص مذاکرات مطرح است، بحث بده بستان سیاسی است و جالب نیست که آن را به معصومین بزرگوارمان تعمیم بدهیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهار محال و بختیاری در ادامه تصریح کرد: اگرامام حسین (علیه السلام) در روز عاشوراء گفتگویی با مخالفین و دشمن روبرو داشتند، فقط نوعی ابلاغ دین واتمام حجت است. 

احمدرضا بسیج اظهار داشت: آنهایی که روش مذاکرات ایران و 1+5 را با نهضت حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) مقایسه می کنند، به نوعی درحق معصومین جفا می کنند واین نه برای دین ما شایسته است و نه برای برای این کسانی که اینچنین اظهارنظرکرده اند و نشان می دهد که آنها هنوز به عمق ومحتوای نهضت عاشوراء پی نبرده اند.

وی در ادامه افزود: اتمام حجت کردن غیر از بده بستان سیاسی است و غیر از این است که بخواهیم امتیازی بدهیم و به تعبیری که خود آقایان مسئول گفتند: " ما 3 به 2 برنده شدیم" یعنی دوتا گل بخوریم و سه تا گل بزنیم! 

این استاد دانشگاه افزود: هرگز نمی توان تصور کرد که معصومین هم گل بخورند، معصومین ما سراسر رفتارشان پیروزی و غلبه است و این درحالی است که ما به قول این آقایان مسئول گل خورده ایم وامتیازداده ایم!

بسیج در خاتمه خاطرنشان کرد: آنچه که در مذاکرات صورت گرفته اتمام حجت نیست بلکه معامله و بده بستان سیاسی است و آن را نباید با نهضت حضرت امام حسین (علیه السلام) مقایسه کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار