مسئول اردویی راهیان نور بسیج خوزستان :

برنامه نمایشی "پایداری تا ظهور" میزبان کاروان های راهیان نور دانش آموزی در خوزستان

مسئول عملیات سازمان اردویی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از اعزام هجدهمین کاروان راهیان نور دانش آموزی به سرزمین های نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۹۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،محمدمیسی گفت: تا پایان مهرماه، 18 کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و با رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا در طول جنگ تحمیلی آشنا شدند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه از تاریخ 11 مهر 94 اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز شده است افزود:طی هر دوره بیش از 700 نفر از دانش آموزان سراسر استان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که از مناطقی همچون شلمچه، هویزه، فتح المبین و شهدای جهاد عشایر(گمبوعه) بازدید می کنند.
 
وی افزود : یکی از برنامه های تأثیر گذار این اعزام ها برنامه رزمی-فرهنگی پایداری "تا ظهور" است که چند سالی است توسط سپاه خوزستان در محل پادگان شهید غلامی ( شهید محلاتی سابق ) برگزار می شود.
 
مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: این رزمایش تا پایان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی( 15 اسفند ماه 94 )ادامه خواهد داشت.
 
محمد میسی محورهای برگزاری این رزمایش را شامل حمله داعش به سوریه و عراق، بیداری اسلامی، دفاع مقدس،وقایع قبل از انقلاب و اتفاقات رخ داده در پاوه اعلام کرد.
 
وی بیان اینکه بیش از 120 هزار نفر در سال 93 در این رزمایش بهره مند شدند افزود: امیدواریم امسال حدود 140 هزار نفر از این برنامه بهره‌مند شوند.
 
مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: میزان گنجایش رزمایش برای مخاطبان این برنامه حدود 6000 نفر است و هرساله شاهد استقبال 100 درصدی از این رزمایش هستیم.
 
میسی یادآور شد: رزمایش فرهنگی بصیرتی "پایداری تا ظهور" هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت 90 دقیقه برگزار می‌شود و حدود 90 درصد مخاطبان آن را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار