امام جمعه اشکذر

مقتل خوانی را در اشکذر پایه گزاری کنید/ نقاط ابهام‌آمیز و ضعف ساختاری برجام باید مورد نظر قرار گیرد

امام جمعه اشکذر گفت: مقتل خوانی یکی از پسندیده ترین برنامه هایی است که می تواند تاثیر به مراتب بیشتری را نسبت به سایر روش های عزاداری دارا باشد و باید اینکار در اشکذرپایه گزاری شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۵۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از اشکذر: امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان و همزمان با تاسوعای حسینی در این شهر برگزار شد، به صدور نامه اخیر مقام معظم رهبری به مسئولان در راستای اجرای برجام اشاره کرد و این نامه را نامه‌ای تاریخی خواند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالیبان" امام جمعه اشکذر  تصریح کرد: مقام معظم رهبری نامه‌ای را به رشته تحریر درآوردند که فصل‌الخطاب همه موضع‌گیری‌ها و سخنان در اجرای برجام محسوب می‌شود و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در نامه خود از تلاش‌های هوشیارانه، دقیق و مسئولانه مدیران مذاکرات و مسئولان مذاکره‌کننده کشورمان تجلیل کردند.

امام جمعه اشکذر ادامه داد: رهبر گرامی انقلاب اسلامی تلاش‌های انجام ‌شده برای رسیدن به توافق هسته‌ای را ستودند و در عین حال، تأکید داشتند که به هیچ وجه به دشمن اعتماد نشود.

وی تصریح کرد: رهبری در نامه خود، چهره شیطانی آمریکای جهانخوار و دنیای غرب را به همگان معرفی کردند و خواستار دقت در ادامه کار شدند.

طالبیان گفت: در نامه رهبری تأکید شده بود که تلاش‌های مسئولانه و هوشیارانه مذاکره‌کنندگان کشورمان در بازه‌های مختلف، ایران اسلامی را از بسیاری از زیان‌های سنگینی که ممکن بود برای کشور ایجاد شود، دور کرد و در ادامه کار نیز باید مراقب اوضاع و شرایط بود.

امام جمعه اشکذر ادامه داد: برجام به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارای نقاط ابهام‌آمیز و ضعف ساختاری است که باید مورد نظر قرار گیرد و در عین حال، تلاش شود هرگز دشمن نتواند به کشور نفوذ کند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر در ادامه به انجام دو اتفاق خوب در اجرای برنامه های محرم امسال در اشکذر اشاره کرد و گفت: مقتل خوانی یکی از پسندیده ترین برنامه هایی است که می تواند تاثیر به مراتب بیشتری را نسبت به سایر روش های عزاداری دارا باشد و باید اینکار در اشکذر پایه گزاری شود.

 

امام جمعه اشکذر با تاید بر اجرای مقتل خوانی در شهرستان، خاطر نشان کرد: این کار امسال برای اولین بار توسط حسینیه شهدا اشکذر اجرا می شود که امیدواریم با اجرای صحیح آن این امر در سال های آینده هم اجرا شود.

حجت الاسلام طالبیان در ادامه بر اهمیت اجرای برنامه های عزاداری در صبح های دهه اول محرم ویژه بانوان اشاره کرد و تاکید داشت: متاسفانه برنامه مناسبی مناسب بانوان شهرستان اجرا نمی شود که با اختصاص دادن زمان صبح می توان این کسری را جبران کرد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات