خبرهای داغ:
ادای احترم مردم همدان به دو شهید مدافع حرم؛

شهدای مدافع حرم در دارالمجاهدین همدان تشییع شدند

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان مجید صانعی و مجتبی کرمی با حضور مردم ولایی و شهیدپرور دارالمجاهدین همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۸۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تشییع شهیدان مجتبی کرمی و مجید صانعی‌موفق پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مردم ولایی و شهیدپرور همدان در میدان امام‌زاده عبدالله همدان برگزار شد.

مردمی که همیشه در صحنه حضور داشته‌اند این بار نیز برای تجدید بیعت با فرزندان شهید خود آمده بودند، آمدند که اعلام کنند راهتان ادامه دارد و به فرزندان خود بگویند، مطمئن باشید ذره‌ای از اهداف شما عقب‌نشینی نخواهیم کرد و همه گوش به فرمان ولی‌فقیه آماده حضور در هر جبهه‌ای هستیم.

آغاز رسمی مراسم از ساعت 10 بود اما مردم مشتاق دارالمومنین از ساعتی قبل منتظر ورود پیکرهای مطهر شهدا به میدان امامزاده عبدالله بودند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «لبیک یا حسین» و ... در همه جا به گوش می‌رسید.

در کنار حضور مسئولان استانی، مسئولان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور همدان حضور جوانان عاشورایی در مراسم بسیار چشمگیر بود.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی مسئول دفتر امام جمعه همدان در این مراسم گفت: شعار ما این است که این مجتبی‌ها و مجیدها تمام نخواهند شد همان گونه که سردار همدانی‌ها تمام نمی‌شوند.

در ادامه نیز صادق نظری مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان لوح تقدیر شهدا را قرائت کرد و حجت‌الاسلام فاضلیان در خصوص مقام والای شهدا مطالبی را عنوان کردند.

ذاکر اهل بیت(ع) مجتبی روشن‌روان به مداحی پرداخت و گروه سرود نورالمهدی سرود شهدا را با صوتی دلنشین اجرا کردند.

آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان نیز بر پیکر مطهر شهید صانعی و کرمی نماز خواند.

در ادامه نیز پیکر پاک شهیدان صانعی و کرمی بر دستان مردم ولایی و شهیدپرور همدان از امامزاده عبدالله تا میدان امام خمینی(ره) تشییع شد.

شهید مجید صانعی‌موفق عضو گردان ۱۶۱ امام حسین(ع) همدان و شهید مجتبی کرمی عضو گردان ۱۵۴ تکاور حضرت علی‌اکبر(ع) همدان بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات