حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با بسیج:

دیپلماسی لبخند کارساز نیست/دولت از عربستان شکایت کند

سلیمی با اشاره به اینکه دیپلماسی لبخند کارساز نیست خواستار شکایت دولت کشورمان از عربستان به مجامع بین المللی در خصوص فاجعه منا شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۵۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبه مقام معظم رهبری از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری قاطع فاجعه منا در گفت: به نظرمن وزارت خارجه باید در این وادی فعالتر و پویاتر عمل کند و رایزنی با برخی کشورها برای همسو کردن انها بسیار مهم است. وی ادامه داد: باید در مجامع بین الملل از عربستان شکایت شود و در بحث کمیته حقیقت یاب باید جدیتر اقدام شود. سلیمی با بیان اینکه تمامی علائم نشان از عمدی بودن این حادثه دارد، افزود، باید به طور جدی ای مسئله را پیگیری کرد و ما در این زمینه نیازمند دیپلماسی جدی ، فعال و قاطع هستیم. نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره بر اینکه وزارت خارجه برخی از امور را پیگیری کرده آند، گفت: اما لازم است پس از سخنان مقام معظم رهبری جدیتر و فعالانه تر در این زمینه ورود پیدا کنند تا حقوق ملی ما احقاق شود و خدای نکرده مرور این مسئله مهم دچار کدور زمان نشود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبه مقام معظم رهبری از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری قاطع فاجعه منا در گفت: به نظرمن وزارت خارجه باید در این وادی فعالتر و پویاتر عمل کند و رایزنی با برخی کشورها برای همسو کردن انها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: باید در مجامع بین الملل از عربستان شکایت شود و در بحث کمیته حقیقت یاب باید جدیتر اقدام شود.

سلیمی با بیان اینکه تمامی علائم نشان از عمدی بودن این حادثه دارد، افزود، باید به طور جدی ای مسئله را پیگیری کرد و ما در این زمینه نیازمند دیپلماسی جدی ، فعال و قاطع هستیم.

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره بر اینکه وزارت خارجه برخی از امور را پیگیری کرده آند، گفت: اما لازم است پس از سخنان مقام معظم رهبری جدیتر و فعالانه تر در این زمینه ورود پیدا کنند تا حقوق ملی ما احقاق شود و خدای نکرده مرور این مسئله مهم دچار کدور زمان نشود.

ارسال نظرات