خبرهای داغ:

یادوراه شهدای خوی برگزار شد

فرمانده گروه مهندسی پیامبراعظم (ص) در یادواره شهدای شمال شهرستان خوی که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در جنب پارک بانوان برگزار شد، از شهدا به عنوان هویت ملت ایران یاد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۰۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، سردار مجیدرضا حسن زاده افزود: اگر جامعه ای به هویت خود اتکا نداشته باشد، به جامعه ای بی اصالت تبدیل می شود، چرا كه شهدا شخصیت هایی بودند که زندگی دنیوی خود را برای احیای دین خدا، امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور تقدیم انقلاب کردند و با این پایمردی بلندترین و والاترین مقام را در پیشگاه خداوند بدست آورند .

سردار مجیدرضا حسن زاده خاطرنشان کرد: پیروی ازآرمان های امام (ره) و شهدا و زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس ضامن بقای نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جبهه های جنگ تحمیلی در واقع جبهه های عشق به ارزش های الهی و معنوی بود، افزود: عشق به ارزش های الهی و دینی و تبعیت از ولایت فقیه بارزترین ویژگی دفاعی در جبهه های حق علیه باطل بود.

حسن زاده گفت: یکی از وظایف مهم نسل امروز جامعه ما درك و تدبر تاریخ حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس و اطاعت پذیری از ولایت فقیه است.

گفتني است علاوه بر مداحي، اجراي ديكلمه، پخش مستند و كليپ، در حاشيه اين يادواره نمايشگاهي با محوريت فرقه ضاله-گروه های تکفیری و ضد انقلاب و آسیب های اجتماعی جهت بازديد عموم مردم برپا بود.

ارسال نظرات