خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده :

ايجاد شكاف بين شيعه و سني از اهداف و برنامه هاي دشمنان است

رزمايش گردان هاي بيت المقدس سپاه نقده با حضور چهار گردان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۸۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، گردان های بیت المقدس سپاه نقده و محمدیار به منظور آمادگی به مدت دو روز در منطقه یادگارلو به اجرای پیاده روی تاکتیکی شبانه پرداختند.

فرمانده سپاه نقده در مسجد روستاي يادگارلو در جمع كثيري از بسيجيان گفت: ايجاد شكاف بين شيعه و سني از اهداف و برنامه هاي دشمنان است.

سرهنگ امير اكبري افزود: در طول تاریخ یکی ازترفندهای همیشگی استعمار و استکبار تفرقه افکنی میان مردم بوده است. در این میان ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان شیعه و سنی نمود بیشتری داشته و متاسفانه دشمنان اسلام توانسته اند از این رهگذر در کشورهای اسلامی به منافع خود برسند.

سرهنگ اكبري با بیان اینکه هنوز آمریکا دارای یک قدرت نظامی بزرگی است اما این قدرت فاقد آفرینش و پیروزی سیاسی است گفت: ما شاهد شکل گیری منحنی زوال قدرت غرب در جهان هستیم و در عین حال شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی در همه سرزمین‌های اسلامی هستیم که براین اساس موازنه قوا به نفع مسلمانان در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه امروز سیاست های دشمنان ما متوقف شده است گفت: آنها باید بدانند که دیگر بیش از این نمی‌توانند ثروت های مادی و هویت های معنوی ملت های مسلمان را به غارت ببرند.

وی خاطر نشان کرد: بسيجيان عزیزان و برادران بزرگوار این را بدانید چه توافق صورت بگیرد چه صورت نگیرد آمریکا دشمن درجه یک ملت مسلمان ایران و جهان اسلام است.

سرهنگ اكبري افزود: امروز ایران تبدیل به قدرتی مستقل شده است و ما میراث دار قدرت جاودانه هایی هستیم که امروز در میان ما نیستند.

مراسم با مداحي و پذيراي شام از بسيجيان خاتمه يافت.

ارسال نظرات