خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت؛

اسلام برای تمام شئون زندگی ما برنامه و دستور دارد

کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی در سپاه سردشت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۷۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جهانبان در این کارگاه اظهار داشت: ارتباط با خدا، ارتباط با خود و ارتباط با دیگران از ارتباطاتی است که در زنگی فردی با آنها مواجه هستیم و دین اسلام برای تک تک اینها دستور و برنامه های دارد که به انسان می آموزد چگونه در جامعه زنگی سالم و اسلامی داشته باشد.

وی اظهار داشت: انسان در زندگی دو دیدگاه مادی و الهی را در پیشرو دارد که باید با اختیار خود یکی از این دو دیگاه را برای خود انتخاب کند.

جهانبان خاطر نشان کرد: در دیدگاه مادی دنیا هدف است و تمام تلاششان به این است که به اهداف مادی خود برسند و همه کارهایشان در این دنیا خلاصه می شود که برای رسیدن به مقصد خود دست به هر کاری می زنند.

وی با بیان اینکه تمام اهدف استکبار جهانی و غرب دنیا گرایی است، عنوان کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف دنیایی خود که مادی گرا هستند، شئونات و رفتارهای انسانی را زیر پا میگذارند و برای رسیدن به مقصد خود دست به جنایت های وحشی گرانه مانند انسان کشی، جنگ و… می زنند.

وی تأکید کرد: همه پیشرفته های آنها منهای معنویت و خداست و معنویت در کارهای آنها معنای خاصی ندارد.

این استاد اخلاق اظهار کرد: ارتباط با خدا، ارتباط با خود و ارتباط با دیگران از ارتباطاتی است که در زنگی فردی با آنها مواجه هستیم و دین اسلام برای تک تک این ها دستور و برنامه های دارد که به انسان می آموزد چگونه در جامعه زنگی سالم و اسلامی داشته باشد.

ارسال نظرات