معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

نصب استند و بیلبوردهای تبلیغی، هیات های مذهبی به صورت رایگان

شهرداری هزینه ای برای نصب استند و بیلبوردهای تبلیغی از هیات های مذهبی دریافت نمی کند.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۰۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان به مطالب نوشته شده برروی برخی بنرها در خصوص عزاداری های ماه محرم اشاره کرد و گفت: برخی از مطالب استفاده شده در خصوص تبلیغ برای عزاداری در ماه محرم زمینه سوء استفاده تعدادی از افراد ناآگاه را فراهم می کند که در این راستا با رایزنی های انجام شده شهرداری اقدام به جمع آوری این بنرها کرده است.

غلامحسن احمدی افزود: نصب بنرهای تبلیغی از سوی هیاتهای مذهبی نباید در سطح خیابان یا معابر عمومی خللی در تردد شهروندان ایجاد کند.

احمدی اضافه کرد: تمامی بنرها و پارچه نوشته هایی که از طرف هیات های مذهبی و مساجد برای نصب در معابر عمومی آماده می شوند باید از نظر محتوایی به تایید سازمان تبلیغات اسلامی رسیده و سپس توسط شهرداری مجوز نصب صادر شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان به برنامه ریزی های انجام شده از سوی شهرداری برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم عزاداری امام حسین (ع) اشاره و اظهار کرد: با توجه به نذرهای انجام شده از سوی افراد مبنی بر طی مسیر عزاداری با پای پیاده؛ تلاش بر توجه بیشتر برای نظافت و پاکیزگی خیابان ها است.

احمدی از اعلام آمادگی شهرداری زنجان نسبت به اعزام نیرو برای توزیع رایگان کیسه های زباله در محورهای پخش نذری خبر داد.

وی گفت: هیات های مذهبی دارای مجوز با مراجعه به شهرداری و اعلام نیاز خود مجوز مکان های لازم را برای انجام اطلاع رسانی ها از شهرداری دریافت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: سازه ها و استندهای تبلیغاتی شهرداری به منظور اطلاع رسانی های لازم برای برگزاری مراسم ها به صورت رایگان در اختیار هیات های مذهبی قرار داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری هزینه ای برای نصب استند و بیلبوردهای تبلیغی از هیات های مذهبی دریافت نمی کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که این هیات ها بدون دریافت مجوز از شهرداری اقدام به نصب بنر و یا سازه های فلزی کنند برخوردهای لازم با آنها انجام می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: هر کدام ازهیات های مذهبی و تکایا و مساجد که اقدام به نصب بنر کرده اند پس از اتمام مراسم، خود نسبت به جمع آوری آنها از سطح شهر اقدام کنند در غیر این صورت شهرداری مجوزی برای ادامه فعالیت های تبلیغاتی به هیات مربوطه صادر نخواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: ضوابط ایمنی و تدوین استانداردهای لازم برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی ها توسط اداره زیباسازی شهرداری تدوین شده است.

ارسال نظرات