خبرهای داغ:

مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) در حسینیه سپاه مهاباد برگزار شد

مراسم عزاداری سیدالشهداء آقا ابا عبدا...الحسین (ع) با حضور مسئولین سپاه ، فرماندهان حوزه های شهری و روستایی و آحاد بسیجیان در حسینیه ثارا... سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۲۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام طیب نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد ابتدا با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفظ و پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی را دارد تاکید کرد خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیلی ارزش دارد زیرا سپاه نهادی مقدس است که از درون حماسه ، شهادت و شجاعت شکل گرفته است و در دوران دفاع مقدس و امروز دارد کاری حسینی انجام می دهد وشما عزیزان که در این نهاد مقدس هستید باید قدر خودتان را بدانید.

وی با اشاره به ظلم ستیزی امام حسین (ع) در مقابل ظالم عصر خود خاطرنشان کرد که قیام امام حسین (ع) و تحمل همه گونه مصیبت و شهادت یاران خود باعث شد که اسلام و قرآن زنده و پویا شود وبا شتاب به سمت جلو در حرکت باشد و این سخن اباعبدا... می باشد که فرمود اگر حاکم یک جامعه ای شخصی فاسد باشد موجب به فساد کشیده شدن آن جامعه می شود و امروز می توان قیام امام خمینی (ره) را ظلم ستیزی این عصر بیان کرد و فعالیتهای نهادی در سپاه را در راستای اهداف آن حضرت دانست.

وی در پایان افزود امنیتی که در کشورمان ایجاد شده است حاصل ریخته شدن خون شهدای عزیزمان است و تاکید کرد که باید قدردان این نعمت باشیم که اگر قدردان باشیم ماندگار خواهد بود.

لازم به ذکر است در ابتدای مراسم زیارت عاشورا و مدیحه سرایی توسط مادحین اجرا گردید.

ارسال نظرات