خبرهای داغ:
بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر؛

همایش نهضت "ما زنده ایم" در خوی برگزار شد ‎

تجمع بزرگ "ما زنده ایم" با هدف ترویج حجاب و عفاف در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۱۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، تجمع بزرگ دانش آموزان دبیرستان های دخترانه خوی با عنوان در محل بقعه شیخ نوایی این شهر برگزار شد.

در این همایش مسئول بسیج خواهران سپاه خوی با بیان مطالبی به اهمیت حجاب و عفاف پرداخت و گفت: از آنجا که ترویج حجاب مسئله دینی اجتماعی است، اقداماتی که در اینباره صورت می گیرد اگر با بررسی ها و مطالعات اجتماعی همراه باشد، بطور طبیعی بیشتر قرین توفیق خواهد بود و هزینه های اجتماعی کمتری نیز خواهد داشت.

خواهر رزمجو افزود: بخش وسیعی از آموزش ها و مراقبت های مربوط به پوشش از طریق نهادهای جامعه پذیری به ویژه خانواده صورت می پذیرد و خانواده نقش تعیین کننده و بی بدیلی در درونی سازی حجاب دارد.

وی تصریح کرد: برای پر کردن شکاف نسلی درون خانواده لازم است تجدیدنظری در وضع کنونی نهاد خانواده از لحاظ نقش ها، کارکردها و ساختار داشته باشیم چراکه حجاب باید در فرآیندهای اجتماعی غیر اجبارآمیز، آموخته شود و درونی گردد و نتیجه درونی کردن ارزش عفاف این خواهد بود که با رعایت نکردن حجاب، فرد متوجه گناه و تقصیر خود شود.

گفتنی است این همایش به همت بسیج دانش آموزی خواهران سپاه خوي و با همكاري دارالقرآن فاطمه الزهراء(س) آموزش و پرورش خوی برگزار شد.

ارسال نظرات