معاونت صدای مرکز زنجان:

عطر و بوی محرم درشبکه اشراق

شبکه اشراق به تمامی برنامه های خود به خصوص در دهه اول محرم عطر و بوی محرم بخشیده؛ که 177 ساعت برنامه با موضوع محرم تولید، تامین و پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۵۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاونت سیمای مرکز زنجان برنامه ریزی گسترده ای را برای پوشش عزاداری های دیار غواصان دریا دل انجام داده است .

پخش 133 ساعت برنامه در قالب، محرم آخشاملاری، ویژه برنامه تاسوعا و عاشورا، ویژه برنامه اربعین، سلام زنجان، قاصدک، به رنگ نوجوانی، به وقت جوانی، شریعت یولی، سحر سلمی، کندیمیز، آوا و نوا، حرف حساب، مرثیه، یاشایش، سخنرانی، پوشش عزاداری های محرم به ویژه دسته های بزرگ عزاداری حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، مکتب الزهرا، فاطمیون، احمدیه و نماز ظهر عاشورا و سایر برنامه های تامینی يادآور غیورمردان باشد كه خون پاکشان را در راه احیای فریضه امر به معروف و نهي از منكر نثار کردند.

پوشش زنده و مستقیم دسته های بزرگ حسینیه اعظم این معاونت به تمامی برنامه های خود به خصوص در دهه اول محرم عطر و بوی محرم بخشیده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته 177 ساعت برنامه با موضوع محرم تولید، تامین و پخش خواهد کرد.

زینبیه اعظم، فاطمیون، مکتب الزهرا، احمدیه ، و نماز ظهر عاشورا از برنامه های شاخص سیما در دهه اول محرم میباشد که از شبکه های سراسری و برون مرزی پخش خواهد شد. سایر برنامه های سیما که به این موضوع پرداخت خواهند کرد؛ راه ولایت ، شادمانه، ساعت شنی، سفر به شهرستانها، امتداد، ارتباط با شبکه شما، ( شمعدانی) و (آوا و نوا) ، ویژه برنامه محرم، عزاداری هیات های زنجان، عزاداری شهرستانها، عزاداری دسته هیات رزمندگان اسلام ، عزاداری مساجد حسینیه و زینبیه اعظم و احمدیه، شهر در محرم، اینجا زنجان است، پلاک، سخنرانی ها، عزاداری شهرستان خدابنده، برنامه های تامینی، محرم ایام هجرت آگاهانه و جانبازي عاشقانه در راه دوست را به نظاره خواهد نشست.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم در نظر دارد با با تهیه و پخش و گزارش های مختلف ارسال گزارش ها به تهران در قالب خبر مکتوب، گزارش رادیو یی و تلویزیونی و همچنین تولید و پخش خبر استانی، در قالب خبر رادیویی و تلویزیونی، ارتباط با شبکه های سراسری(شبکه خبر) و تولید و پخش تفسیر رادیویی و تلویزیونی به مدت 1210 دقیقه شور و شعور مردم دیار حسینی را به تصویر بکشد.

ارسال نظرات